headerdesktop artwktrgr06iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile artwktrgr06iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🌞2+1 GRATIS 🌞

Art, Arthur, Paladin

Transport la 4.99 lei

Nu rata! 👉

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

De (autor): Iulia Macaria

0
(0 review-uri)
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria
Rasfoieste

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939

De (autor): Iulia Macaria

0
(0 review-uri)
Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz

Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939. Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari. Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in "versiunea" romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat. Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului - a se vedea "analiza etnografica". Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei, editate la Bucuresti in perioada de referinta.
O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. - Marian Petcu
Citeste mai mult

67.00Lei

67.00Lei

Primesti 67 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 8 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Mesajul publicitar in presa interbelica: Franta si Romania 1919-1939. Studii de caz

Lucrarea de fata reprezinta a doua parte a volumului Particularitati socio-culturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania, 1919-1939. Daca in primul volum este vorba de reperele teoretice, adica de o vasta cercetare bibliografica, de asta data ne sunt prezentate analize ale reclamelor. Analizele sunt deconstructii, adica obiectul cercetat este descompus in partile constitutive, pentru a intelege cum a gandit cel care l-a realizat, relatiile dintre componentele sale, particularitatile s.a.m.d., ceea ce face posibile comparatii, ierarhizari, clasificari. Bunaoara, analiza contrastiva consta in comparatie, in sensul ca acelasi mesaj este exprimat grafic si textual de o maniera diferita in "versiunea" romana, prin comparatie cu cea franceza. Interventiile graficienilor romani, modificarile sunt uneori semnificative si par sa se traduca prin efortul creativ de tinti mai eficient publicul vizat. Sa-i spunem acestui proces autohtonizarea mesajului - a se vedea "analiza etnografica". Corpusul a fost constituit din reclame publicate in revistele Realitatea ilustrata, Gazeta femeii, Moda, Domnita, Mariana, Jurnalul doamnei, editate la Bucuresti in perioada de referinta.
O lucrare utila in egala masura studentilor si practicienilor din publicitate, marketing, relatii publice, lingvistica, arte decorative, precum si celor interesati de istoria culturii. - Marian Petcu
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one