Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Metodologia educatiei

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Metodologia educatiei - Elena Joita

Metodologia educatiei

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Din cuprins:
- Finalitatile educatiei;
- Curriculumul;
- Actorii educatiei;
- Metodele de invatare;
- Conceperea activitatilor educative;
- Evaluarea;
- Conducerea educatiei;
- Educatorul si perfectionarea educatiei

Volumul continua argumentarea posibilitatii schimbarii de optica in abordarea si a educatiei practice, dupa cea anterioara la nivelul teoriei ei (in lucrarea Stiinta educatiei prin paradigme, 2009), prin prisma aplicarii si in domeniul pedagogic a noului concept epistemologic, generator de un alt model interpretativ - paradigma, valorizat de catre Th. Kuhn. Demersul intreprins astfel este prima tratare explicita, sintetica in literatura pedagogica romaneasca, desi disparat sau secvential au fost formulate reinterpretari ale unor elemente ale practicii educationale, in cautarea de solutii alternative privind eficienta si calitatea ei. In acest sens, aici au fost posibile identificarea, explicarea si sintetizarea principalelor schimbari oportune si rationale ale variatelor paradigme, care ofera alta viziune stiintifica asupra dinamicii dimensiunilor reformarii conceptuale si practice ale realizarii educatiei reale. Dar evidentiaza si modificari esentiale privind: idei, modele de percepere si reprezentare a practicii educationale, experiente si experimente semnificative, aspiratii si valori formative, modalitati de construire si proiectare a contextelor si situatiilor educative, strategii alternative, solutii pentru noile roluri ale actorilor educatiei sau pentru modificarea criteriilor de evaluare sau pentru managementul si perfectionarea ei.

Citește mai mult

56.00Lei

56.00Lei

Primești 56 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare luni, 8 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Din cuprins:
- Finalitatile educatiei;
- Curriculumul;
- Actorii educatiei;
- Metodele de invatare;
- Conceperea activitatilor educative;
- Evaluarea;
- Conducerea educatiei;
- Educatorul si perfectionarea educatiei

Volumul continua argumentarea posibilitatii schimbarii de optica in abordarea si a educatiei practice, dupa cea anterioara la nivelul teoriei ei (in lucrarea Stiinta educatiei prin paradigme, 2009), prin prisma aplicarii si in domeniul pedagogic a noului concept epistemologic, generator de un alt model interpretativ - paradigma, valorizat de catre Th. Kuhn. Demersul intreprins astfel este prima tratare explicita, sintetica in literatura pedagogica romaneasca, desi disparat sau secvential au fost formulate reinterpretari ale unor elemente ale practicii educationale, in cautarea de solutii alternative privind eficienta si calitatea ei. In acest sens, aici au fost posibile identificarea, explicarea si sintetizarea principalelor schimbari oportune si rationale ale variatelor paradigme, care ofera alta viziune stiintifica asupra dinamicii dimensiunilor reformarii conceptuale si practice ale realizarii educatiei reale. Dar evidentiaza si modificari esentiale privind: idei, modele de percepere si reprezentare a practicii educationale, experiente si experimente semnificative, aspiratii si valori formative, modalitati de construire si proiectare a contextelor si situatiilor educative, strategii alternative, solutii pentru noile roluri ale actorilor educatiei sau pentru modificarea criteriilor de evaluare sau pentru managementul si perfectionarea ei.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo