headerdesktop trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

Metodologia educatiei

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Metodologia educatiei - Elena Joita

Metodologia educatiei

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Din cuprins:
- Finalitatile educatiei;
- Curriculumul;
- Actorii educatiei;
- Metodele de invatare;
- Conceperea activitatilor educative;
- Evaluarea;
- Conducerea educatiei;
- Educatorul si perfectionarea educatiei

Volumul continua argumentarea posibilitatii schimbarii de optica in abordarea si a educatiei practice, dupa cea anterioara la nivelul teoriei ei (in lucrarea Stiinta educatiei prin paradigme, 2009), prin prisma aplicarii si in domeniul pedagogic a noului concept epistemologic, generator de un alt model interpretativ - paradigma, valorizat de catre Th. Kuhn. Demersul intreprins astfel este prima tratare explicita, sintetica in literatura pedagogica romaneasca, desi disparat sau secvential au fost formulate reinterpretari ale unor elemente ale practicii educationale, in cautarea de solutii alternative privind eficienta si calitatea ei. In acest sens, aici au fost posibile identificarea, explicarea si sintetizarea principalelor schimbari oportune si rationale ale variatelor paradigme, care ofera alta viziune stiintifica asupra dinamicii dimensiunilor reformarii conceptuale si practice ale realizarii educatiei reale. Dar evidentiaza si modificari esentiale privind: idei, modele de percepere si reprezentare a practicii educationale, experiente si experimente semnificative, aspiratii si valori formative, modalitati de construire si proiectare a contextelor si situatiilor educative, strategii alternative, solutii pentru noile roluri ale actorilor educatiei sau pentru modificarea criteriilor de evaluare sau pentru managementul si perfectionarea ei.

Citeste mai mult

transport gratuit

52.97Lei

52.97Lei

Primesti 52 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 11 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Din cuprins:
- Finalitatile educatiei;
- Curriculumul;
- Actorii educatiei;
- Metodele de invatare;
- Conceperea activitatilor educative;
- Evaluarea;
- Conducerea educatiei;
- Educatorul si perfectionarea educatiei

Volumul continua argumentarea posibilitatii schimbarii de optica in abordarea si a educatiei practice, dupa cea anterioara la nivelul teoriei ei (in lucrarea Stiinta educatiei prin paradigme, 2009), prin prisma aplicarii si in domeniul pedagogic a noului concept epistemologic, generator de un alt model interpretativ - paradigma, valorizat de catre Th. Kuhn. Demersul intreprins astfel este prima tratare explicita, sintetica in literatura pedagogica romaneasca, desi disparat sau secvential au fost formulate reinterpretari ale unor elemente ale practicii educationale, in cautarea de solutii alternative privind eficienta si calitatea ei. In acest sens, aici au fost posibile identificarea, explicarea si sintetizarea principalelor schimbari oportune si rationale ale variatelor paradigme, care ofera alta viziune stiintifica asupra dinamicii dimensiunilor reformarii conceptuale si practice ale realizarii educatiei reale. Dar evidentiaza si modificari esentiale privind: idei, modele de percepere si reprezentare a practicii educationale, experiente si experimente semnificative, aspiratii si valori formative, modalitati de construire si proiectare a contextelor si situatiilor educative, strategii alternative, solutii pentru noile roluri ale actorilor educatiei sau pentru modificarea criteriilor de evaluare sau pentru managementul si perfectionarea ei.

Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one