headerdesktop cartecadoutimer07dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cartecadoutimer07dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

Midecam kids, Zoo

0
(0 review-uri)
  • Midecam kids, Zoo
  • Midecam kids, Zoo
  • Midecam kids, Zoo
  • Midecam kids, Zoo
  • Midecam kids, Zoo
  • Midecam kids, Zoo

Midecam kids, Zoo

0
(0 review-uri)
Midecam kids, Zoo ii invata pe cei mici despre regatul necuvantatoarelor! 

Conceput cu o grafica jucausa, special creat pentru micuti, acest set ii ajuta sa invete diverse animale.

Descopera cum arata, cum se comporta, cum comunica dar si alte curiozitati din lumea animalelor.

Midecam se poate juca in doua sau mai multe echipe.

Castiga echipa care ajunge in varf!

Setul include: tabla tridimensionala, carti de joc, timer, plastilina, pioni si instructiuni.

Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani. Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani. 
 
Producator: Midecam
  
 
Contine: tabla tridimensionala, carti de joc, timer, plastelina, pioni si instructiuni.
Dimensiuni: 320 x 320 mm
Varsta recomandata: +6 ani

Reguli de joc:
- Fiecare echipa alege cate un pion.
- La inceputul jocului, pionii echipelor se afla toti pe primul camp de joc, de pe prima tabla de joc.
- Ordinea echipelor se stabileste prin tragerea la sorti!
- Un jucator desemnat din echipa va extrage un cartonas si va trebui sa sugereze colegilor de echipa, timp de 3 minute ( jucatorii pot decide schimbarea duratei), prin activitatea specificata pe cartonas, respectiv "mimat", "desenat", "cantat" si "modelat", astfel incat acestia sa identifice cuvantul sugerat.
- In cazul in care colegii ghicesc, pionul echipei avanseaza un camp si echipa trece la activitatea urmatoare extragand un nou cartonas.
- Daca nu ghicesc, urmatoarea echipa intra in joc  la categoria "mimat".
 
Activitatile pastreaza obligatoriu ordinea de mai sus, echipele jucand succesiv!
 
Exemplu:
- Daca pe cartonas avem cuvantul "tigru", cel care l-a extras trebuie sa se comporte ca aceasta felina mare "mimat", fie sa o deseneze "desenat", fie sa raga precum un tigru "cantat" sau sa il modeleze din plastilina "modelat".
- In cazul in care coechipierii ghicesc, atunci urmatorul membru al echipei va extrage alt cartonas de la urmatoarea categorie.
 
Tabla de joc:
- Este formata din campuri destinate activitatilor.
- Aceste campuri au 4 nivele numerotate( cu 1,2,3 si 4) si inca un camp numit "Runda speciala".
- Atunci cand o echipa ghiceste cuvantul unei categorii, aceasta muta pionul pe urmatorul camp la un nivel superior.
 
Exemplu:
- La inceput de joc toata lumea incepe de la campul "mimat" nivelul 1.
- Daca ghiceste, se muta la campul urmator "desenat" la nivelul 2.
- In cazul in care ghiceste din nou, se muta la campul urmator "cantat" la nivelul 3.
- Daca pierde echipa respectiva, atunci aceasta ramane pe campul curent ("cantat"- in cazul exemplificat) insa, cade la nivelul 1.
 
Citește mai mult

95.00Lei

95.00Lei

Primești 95 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 9 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Midecam kids, Zoo ii invata pe cei mici despre regatul necuvantatoarelor! 

Conceput cu o grafica jucausa, special creat pentru micuti, acest set ii ajuta sa invete diverse animale.

Descopera cum arata, cum se comporta, cum comunica dar si alte curiozitati din lumea animalelor.

Midecam se poate juca in doua sau mai multe echipe.

Castiga echipa care ajunge in varf!

Setul include: tabla tridimensionala, carti de joc, timer, plastilina, pioni si instructiuni.

Contraindicat copiilor mai mici de 3 ani. Jucaria/produsul poate contine piese mici care se pot inghiti sau inhala existand pericolul de sufocare sau nu este potrivita copiilor mai mici de 3 ani. 
 
Producator: Midecam
  
 
Contine: tabla tridimensionala, carti de joc, timer, plastelina, pioni si instructiuni.
Dimensiuni: 320 x 320 mm
Varsta recomandata: +6 ani

Reguli de joc:
- Fiecare echipa alege cate un pion.
- La inceputul jocului, pionii echipelor se afla toti pe primul camp de joc, de pe prima tabla de joc.
- Ordinea echipelor se stabileste prin tragerea la sorti!
- Un jucator desemnat din echipa va extrage un cartonas si va trebui sa sugereze colegilor de echipa, timp de 3 minute ( jucatorii pot decide schimbarea duratei), prin activitatea specificata pe cartonas, respectiv "mimat", "desenat", "cantat" si "modelat", astfel incat acestia sa identifice cuvantul sugerat.
- In cazul in care colegii ghicesc, pionul echipei avanseaza un camp si echipa trece la activitatea urmatoare extragand un nou cartonas.
- Daca nu ghicesc, urmatoarea echipa intra in joc  la categoria "mimat".
 
Activitatile pastreaza obligatoriu ordinea de mai sus, echipele jucand succesiv!
 
Exemplu:
- Daca pe cartonas avem cuvantul "tigru", cel care l-a extras trebuie sa se comporte ca aceasta felina mare "mimat", fie sa o deseneze "desenat", fie sa raga precum un tigru "cantat" sau sa il modeleze din plastilina "modelat".
- In cazul in care coechipierii ghicesc, atunci urmatorul membru al echipei va extrage alt cartonas de la urmatoarea categorie.
 
Tabla de joc:
- Este formata din campuri destinate activitatilor.
- Aceste campuri au 4 nivele numerotate( cu 1,2,3 si 4) si inca un camp numit "Runda speciala".
- Atunci cand o echipa ghiceste cuvantul unei categorii, aceasta muta pionul pe urmatorul camp la un nivel superior.
 
Exemplu:
- La inceput de joc toata lumea incepe de la campul "mimat" nivelul 1.
- Daca ghiceste, se muta la campul urmator "desenat" la nivelul 2.
- In cazul in care ghiceste din nou, se muta la campul urmator "cantat" la nivelul 3.
- Daca pierde echipa respectiva, atunci aceasta ramane pe campul curent ("cantat"- in cazul exemplificat) insa, cade la nivelul 1.
 
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo