Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CADOU CITY BREAK la LISABONA

Decorul ideal pentru lectura

Carti, jocuri, filme, accesori

Comanda si castiga!
Close

Moda, comunicare si tehnologie

De (autor): Valentina Marinescu, Dan Podaru

0
(0 reviews)
Moda, comunicare si tehnologie - Valentina Marinescu, Dan Podaru
Rasfoieste

Moda, comunicare si tehnologie

De (autor): Valentina Marinescu, Dan Podaru

0
(0 reviews)
Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru
 
In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei. Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze. Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice. - Costin Buta, Managing Director, WOPA
 
Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc. Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor. Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte. - Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
Citeste mai mult

38.00Lei

Sau 3800 de puncte

!

Fiecare comanda noua reprezinta o investitie pentru viitoarele tale comenzi. Orice comanda plasata de pe un cont de utilizator primeste in schimb un numar de puncte de fidelitate, In conformitate cu regulile de conversiune stabilite. Punctele acumulate sunt incarcate automat in contul tau si pot fi folosite ulterior, pentru plata urmatoarelor comenzi.

In stoc

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

Descrierea produsului

Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru
 
In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei. Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze. Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice. - Costin Buta, Managing Director, WOPA
 
Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc. Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor. Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte. - Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one