headerdesktop trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

Moda, comunicare si tehnologie

De (autor): Valentina Marinescu , Dan Podaru

0
(0 review-uri)
Moda, comunicare si tehnologie - Valentina Marinescu, Dan Podaru
Rasfoieste

Moda, comunicare si tehnologie

De (autor): Valentina Marinescu , Dan Podaru

0
(0 review-uri)
Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru
 
In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei. Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze. Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice. - Costin Buta, Managing Director, WOPA
 
Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc. Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor. Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte. - Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
Citeste mai mult

transport gratuit

38.00Lei

38.00Lei

Primesti 38 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 11 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Coordonatori: Valentina Marinescu, Dan Podaru
 
In urma cu 15 ani, cand am intrat in industria comunicarii si a publicitatii, nici eu si nici colegii mei de generatie nu am avut mai deloc referinte si surse teoretice locale. Ne raportam toti la carti americane si studii de caz din lumea intreaga, pentru ca Romania abia scotea capul din intunericul propagandei. Astazi am avut revelatia ca aceasta lucrare este cea mai buna dovada a faptului ca mediul academic si cel antreprenorial se pot sustine reciproc. Mai mult decat atat, este obligatoriu ca cele doua arii sa colaboreze. Agentiile si clientii acestora au aceasta resursa extraordinara la indemana, mediul universitar, prin intermediul caruia pot realiza cercetari, studii de caz, „asa da-uri” si „asa nu-uri” care sa stea la baza campaniilor urmatoare de brand, produs, in comunicarea digitala, de brand personal sau in campaniile politice. - Costin Buta, Managing Director, WOPA
 
Dincolo de moda, comunicarea si tehnologiile au devenit indispensabile pentru toate domeniile societatii moderne – fie ca ne referim la business, mediul politic, cel sportiv, academic etc. Nu existi si nu esti competitiv daca nu inveti sa integrezi aceste aspecte, strategic, in orice activitate intreprinzi, acum sau in viitor. Aplaud aparitia acestei lucrari si ma bucur de contextul pe care aceasta ni-l ofera: acela de a sublinia valoarea scolii romanesti si nevoia de a ne re-apropia de studiu, asa cum ne sfatuiau parintii si bunicii nostri. Se va vedea din ce in ce mai mult ca, daca ai carte, ai si parte. - Tanase Stamule, Decan FABIZ, Academia de Studii Economice Bucuresti
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one