Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Muzeul contemporan. Programe educationale

De (autor): Iulian-Dalin Ionel Toma

0
(0 review-uri)
Muzeul contemporan. Programe educationale - Iulian-Dalin Ionel Toma
Rasfoieste

Muzeul contemporan. Programe educationale

De (autor): Iulian-Dalin Ionel Toma

0
(0 review-uri)
Lucrarea raspunde unei tematici de mare actualitate, insuficient analizata in dezbaterile de specialitate in ultimii ani, cu impact major in domeniul politicilor culturale si educative. Situata la intersectia dintre sociologie, psihopedagogie, pedagogie muzeala, estetica si arta, cercetarea identifica tipologia ofertei muzeale contemporane, impreuna cu pirghiile constituirii si dezvoltarii constiintei patrimoniului. Autorul realizeaza o paralela intre muzeu si scoala, ca resurse educationale, pledind pentru un parteneriat comun intre cele doua institutii. Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
 
Nevoile educationale contemporane presupun o reformulare a strategiilor de proiectare si desfasurare a procesului de predare - invatare - experimentare, prin elaborarea si aplicarea in practica scolara, la toate nivelurile, a unei pedagogii moderne, o pedagogie muzeala si o pedagogie a creativitatii, care in mod diferentiat, pe niveluri de virsta si paliere educationale, sa fructifice actualele cunostinte din domeniul sociologiei, muzeografiei, psihologiei, al creativitatii. - Toma Ionel Dalin-Iulian

Din cuprins:
- Conceptul de muzeu, definitii si evolutie;
- Muzeul ca spatiu al experientelor individuale si colective;
- Secolul XXI: publicul si tehnologia multimedia. Diversificare sau schimbare a ofertei muzeale?
- Activitati si programe de pedagogie muzeala in Romania;
- Muzeul in aer liber: dimensiuni socio-culturale si educative
 
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Indisponibil

Descrierea produsului

Lucrarea raspunde unei tematici de mare actualitate, insuficient analizata in dezbaterile de specialitate in ultimii ani, cu impact major in domeniul politicilor culturale si educative. Situata la intersectia dintre sociologie, psihopedagogie, pedagogie muzeala, estetica si arta, cercetarea identifica tipologia ofertei muzeale contemporane, impreuna cu pirghiile constituirii si dezvoltarii constiintei patrimoniului. Autorul realizeaza o paralela intre muzeu si scoala, ca resurse educationale, pledind pentru un parteneriat comun intre cele doua institutii. Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
Perspectiva analizei psiho-socio-culturale a interactiunii si comunicarii in spatiul muzeal este dublata de propunerile si directiile de actiune rezultate din cercetarea efectuata in institutii de invatamint preuniversitar privind influenta mediului educational asupra creatiei artistice plastice scolare. Este prima cercetare sociologica din tara noastra care valideaza un sistem unitar de evaluare a activitatilor scolare artistice plastice.
 
Nevoile educationale contemporane presupun o reformulare a strategiilor de proiectare si desfasurare a procesului de predare - invatare - experimentare, prin elaborarea si aplicarea in practica scolara, la toate nivelurile, a unei pedagogii moderne, o pedagogie muzeala si o pedagogie a creativitatii, care in mod diferentiat, pe niveluri de virsta si paliere educationale, sa fructifice actualele cunostinte din domeniul sociologiei, muzeografiei, psihologiei, al creativitatii. - Toma Ionel Dalin-Iulian

Din cuprins:
- Conceptul de muzeu, definitii si evolutie;
- Muzeul ca spatiu al experientelor individuale si colective;
- Secolul XXI: publicul si tehnologia multimedia. Diversificare sau schimbare a ofertei muzeale?
- Activitati si programe de pedagogie muzeala in Romania;
- Muzeul in aer liber: dimensiuni socio-culturale si educative
 
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one