Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

O abordare respectuoasa

De (autor): Edgar H. Schein

0
(0 review-uri)
O abordare respectuoasa - Edgar H. Schein
Rasfoieste

O abordare respectuoasa

De (autor): Edgar H. Schein

0
(0 review-uri)
O abordare respectuoasa. Subtila arta de a pune intrebari in loc de a face afirmatii

Intr-o companie sanatoasa comunicarea este esentiala. Dar de mult prea multe ori, atunci cand interactionam cu oamenii, in special cu cei care ne raporteaza, le spunem pur si simplu ceea ce credem ca ei trebuie sa stie. Acest lucru ii blocheaza. Pentru a genera noi idei si a evita greselile dezastruoase, pentru a dezvolta agilitatea si flexibilitatea, trebuie sa practicam O abordare respectuoasa.
 
In aceasta carte este definit si explicat mai intai ce inseamna o abordare respectuoasa, in capitolul 1. Pentru a intelege pana la capat ce inseamna respectul, este necesar sa diferentiem cele trei tipuri de respect:
1) respectul pe care il simtim in preajma celor mai in varsta sau a demnitarilor;
2) respectul pe care il simtim in prezenta celor care ne uimesc prin realizarile lor; si
3) respectul de circumstanta, care rezulta din faptul ca din cand in cand depindem de altcineva pentru a indeplini o sarcina la care ne-am angajat.
 
Pentru unii cititori acesta din urma va insemna doar o desfacere academica a firului in patru, dar recunoasterea celui de al treilea tip de respect este cheia abordarii respectuoase si a construirii unor relatii pozitive.
 
Pentru a explica pana la capat abordarea respectuoasa, capitolul 2 va oferi mai multe exemple scurte, iar in capitolul 3 se discuta cum difera aceasta modalitate de chestionare de alte tipuri de intrebari pe care le-am putea pune.
 
In capitolul 4 este discutat de ce este atat de dificil sa ai o abordare respectuoasa in aceasta cultura orientata pe indeplinirea sarcinilor, in care traim acum. Asta se numeste „cultura lui a face si a afirma”. Noi nu numai ca punem mai mult pret pe a afirma decat pe a intreba, dar punem mai mult pret si pe a face decat pe a relationa, reducandu-ne astfel capacitatea si dorinta de a forma noi relatii.
 
Capitolul 5 aduce argumente in favoarea faptului ca cu cat statutul nostru e mai inalt, cu atat devine mai dificil sa avem o abordare respectuoasa; ca atare devine mult mai important pentru lideri sa invete sa fie respectuosi din cand in cand.

Nu e vorba doar despre faptul ca normele si supozitiile din cultura noastra fac dificila o abordare respectuoasa, dar complexitatea creierului uman si complexitatea relatiilor sociale creeaza si ele anumite constrangeri si dificultati, discutate in capitolul 6.
 
In capitolul 7, se ofera cateva sugestii cu privire la felul in care ne putem creste abilitatea si dorinta de a avea o abordare mai respectuoasa.
 
Aceasta care e importanta in special pentru liderii care in aceste vremuri complexe au nevoie de sfaturi si unelte pentru a construi incredere in relatiile cu subordonatii lor, individual sau in cadrul echipelor de lucru. - Danica Purg, Presedinte, IEDC-Bled School of Management, Bled, Slovenia
 
Siguranta oferita de intelepciunea unui expert, insufletita cu exemple personale. Plina de sfaturi practice si usor de citit, cartea de fata ma face sa privesc din nou asupra propriului comportament in relatiile cu ceilalti, atat la serviciu, cat si acasa. - Charles Handy
 
Schein ne ajuta sa intelegem importanta depasirii sistemului ierarhic si al autoritatii pentru a crea relatii autentice bazate pe incredere si respect. O abordare respectuoasa incurajeaza construirea unor medii de siguranta pentru oamenii nostri si, in cele din urma, pentru pacientii nostri. - Gary S Kaplan, CEO al Virginia Mason Health System
Citeste mai mult

transport gratuit

32.00Lei

32.00Lei

Primesti 32 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare joi, 10 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

O abordare respectuoasa. Subtila arta de a pune intrebari in loc de a face afirmatii

Intr-o companie sanatoasa comunicarea este esentiala. Dar de mult prea multe ori, atunci cand interactionam cu oamenii, in special cu cei care ne raporteaza, le spunem pur si simplu ceea ce credem ca ei trebuie sa stie. Acest lucru ii blocheaza. Pentru a genera noi idei si a evita greselile dezastruoase, pentru a dezvolta agilitatea si flexibilitatea, trebuie sa practicam O abordare respectuoasa.
 
In aceasta carte este definit si explicat mai intai ce inseamna o abordare respectuoasa, in capitolul 1. Pentru a intelege pana la capat ce inseamna respectul, este necesar sa diferentiem cele trei tipuri de respect:
1) respectul pe care il simtim in preajma celor mai in varsta sau a demnitarilor;
2) respectul pe care il simtim in prezenta celor care ne uimesc prin realizarile lor; si
3) respectul de circumstanta, care rezulta din faptul ca din cand in cand depindem de altcineva pentru a indeplini o sarcina la care ne-am angajat.
 
Pentru unii cititori acesta din urma va insemna doar o desfacere academica a firului in patru, dar recunoasterea celui de al treilea tip de respect este cheia abordarii respectuoase si a construirii unor relatii pozitive.
 
Pentru a explica pana la capat abordarea respectuoasa, capitolul 2 va oferi mai multe exemple scurte, iar in capitolul 3 se discuta cum difera aceasta modalitate de chestionare de alte tipuri de intrebari pe care le-am putea pune.
 
In capitolul 4 este discutat de ce este atat de dificil sa ai o abordare respectuoasa in aceasta cultura orientata pe indeplinirea sarcinilor, in care traim acum. Asta se numeste „cultura lui a face si a afirma”. Noi nu numai ca punem mai mult pret pe a afirma decat pe a intreba, dar punem mai mult pret si pe a face decat pe a relationa, reducandu-ne astfel capacitatea si dorinta de a forma noi relatii.
 
Capitolul 5 aduce argumente in favoarea faptului ca cu cat statutul nostru e mai inalt, cu atat devine mai dificil sa avem o abordare respectuoasa; ca atare devine mult mai important pentru lideri sa invete sa fie respectuosi din cand in cand.

Nu e vorba doar despre faptul ca normele si supozitiile din cultura noastra fac dificila o abordare respectuoasa, dar complexitatea creierului uman si complexitatea relatiilor sociale creeaza si ele anumite constrangeri si dificultati, discutate in capitolul 6.
 
In capitolul 7, se ofera cateva sugestii cu privire la felul in care ne putem creste abilitatea si dorinta de a avea o abordare mai respectuoasa.
 
Aceasta care e importanta in special pentru liderii care in aceste vremuri complexe au nevoie de sfaturi si unelte pentru a construi incredere in relatiile cu subordonatii lor, individual sau in cadrul echipelor de lucru. - Danica Purg, Presedinte, IEDC-Bled School of Management, Bled, Slovenia
 
Siguranta oferita de intelepciunea unui expert, insufletita cu exemple personale. Plina de sfaturi practice si usor de citit, cartea de fata ma face sa privesc din nou asupra propriului comportament in relatiile cu ceilalti, atat la serviciu, cat si acasa. - Charles Handy
 
Schein ne ajuta sa intelegem importanta depasirii sistemului ierarhic si al autoritatii pentru a crea relatii autentice bazate pe incredere si respect. O abordare respectuoasa incurajeaza construirea unor medii de siguranta pentru oamenii nostri si, in cele din urma, pentru pacientii nostri. - Gary S Kaplan, CEO al Virginia Mason Health System
Citeste mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one