headerdesktop eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939

De (autor): Iulia Macaria

0
(0 review-uri)
Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939 - Iulia Macaria

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939

De (autor): Iulia Macaria

0
(0 review-uri)
Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice

Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Straine Specializate a Facultatii de Litere a Universitatii Babes-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund si o structura complexa.
 
In conformitate deplina cu obiectivele acestui ambitios proiect de cercetare, preocupata de ideea de a determina ponderea si insemnatatea cultural-istorica a influentei presei franceze interbelice asupra celei romanesti, autoarea si-a formulat, de la inceput, o ipoteza de lucru realista, exacta si bine delimitata, menita sa stabileasca: "In ce masura publicitatea romaneasca din presa pentru femei din Bucuresti din perioada interbelica se adapta modelului francez?" Cu alte cuvinte, Iulia Macaria isi propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic si etnolingvistic aplicat referitor la influentele franceze asupra limbajului, structurarii si eficientizarii discursului publicitar romanesc si traducerii publicitare din presa feminina si feminista interbelica din Bucuresti, in care scop consulta si valorifica surse bibliografice tinand de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei si sociologiei, jurnalisticii si istoriei presei franceze si romanesti, filosofiei si studiului mentalitatilor urbane, aprofundandu-si analizele etnoculturale din partea "aplicativa" a lucrarii pana la nivelul elementelor lingvistice si etnoculturale de baza din textele publicitare cuprinse in corpusul din cea de-a doua parte. - Prof. univ. dr. Ion Cuceu, Facultatea de Studii Europene Universitatea Babes-Bolyai
Citeste mai mult

59.00Lei

59.00Lei

Primesti 59 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Particularitati socioculturale si lingvistice ale mesajului publicitar: Franta si Romania 1919-1939. Repere teoretice

Masiva si valoroasa lucrare monografica a Iuliei Macaria, cadru didactic asociat la Departamentul de Limbi Straine Specializate a Facultatii de Litere a Universitatii Babes-Bolyai, are un caracter interdisciplinar profund si o structura complexa.
 
In conformitate deplina cu obiectivele acestui ambitios proiect de cercetare, preocupata de ideea de a determina ponderea si insemnatatea cultural-istorica a influentei presei franceze interbelice asupra celei romanesti, autoarea si-a formulat, de la inceput, o ipoteza de lucru realista, exacta si bine delimitata, menita sa stabileasca: "In ce masura publicitatea romaneasca din presa pentru femei din Bucuresti din perioada interbelica se adapta modelului francez?" Cu alte cuvinte, Iulia Macaria isi propune un studiu interdisciplinar: filologic, sociocultural, etno-antropologic si etnolingvistic aplicat referitor la influentele franceze asupra limbajului, structurarii si eficientizarii discursului publicitar romanesc si traducerii publicitare din presa feminina si feminista interbelica din Bucuresti, in care scop consulta si valorifica surse bibliografice tinand de domeniile filologiei comparate, etnolingvisticii, istoriei si sociologiei, jurnalisticii si istoriei presei franceze si romanesti, filosofiei si studiului mentalitatilor urbane, aprofundandu-si analizele etnoculturale din partea "aplicativa" a lucrarii pana la nivelul elementelor lingvistice si etnoculturale de baza din textele publicitare cuprinse in corpusul din cea de-a doua parte. - Prof. univ. dr. Ion Cuceu, Facultatea de Studii Europene Universitatea Babes-Bolyai
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one