Pedagogie generala
Pedagogie generala
Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei).
Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului.
Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant.
Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative).
Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Descrierea produsului
Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei).
Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului.
Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant.
Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative).
Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Detaliile produsului