Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Pedagogie generala

De (autor): Gabriela C. Cristea

0
(0 review-uri)
Pedagogie generala - Gabriela C. Cristea

Pedagogie generala

De (autor): Gabriela C. Cristea

0
(0 review-uri)
 Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic. In raport de aceste Precizari (nr. 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: 1) Introducere in pedagogie 2) Teoria si metodologia curriculumului 3) Teoria si metodologia instruirii 4) Teoria si metodologia evaluarii.
Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei).
Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului.
Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. 
Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative).
Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Citeste mai mult

19.27Lei

19.27Lei

Primesti 19 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

 Lucrarea este abordata in conformitate cu Precizarile Ministerului Educatiei si Cercetarii referitoare la Curriculumul pentru formarea initiala a cadrelor didactice din invatamantul secundar prin Departamentul pentru Pregatirea Personalului Didactic. In raport de aceste Precizari (nr. 39076/ 22.10.2001) cartea este structurata pe 4 module: 1) Introducere in pedagogie 2) Teoria si metodologia curriculumului 3) Teoria si metodologia instruirii 4) Teoria si metodologia evaluarii.
Partea I a cartii Introducere in pedagogie analizeaza fundamentele pedagogiei (conceptul de educatie functiile si structura educatiei continuturile si formele generale ale educatiei directiile generale de dezvoltare a educatiei).
Partea a II-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei curricumului in contextul stiintelor educatiei: fundamentele curricumului cadrul de realizare a curricumului componentele si produsele curricumului schimbarea curricumului in conditiile reformei invatamantului.
Partea a III-a a cartii analizeaza problematica specifica teoriei si metodologiei instruirii: procesul de invatamant normativitatea procesului de invatamant actiunile realizate la nivelul procesului de invatamant (predarea-invatarea-evaluarea) obiectivele-continutul-metodologia procesului de invatamant proiectare curriculara a activitatilor organizate in cadrul procesului de invatamant. 
Partea a IV-a a cartii analizeaza problematica teoriei si metodologiei evaluarii: conceptul de evaluare strategiile de realizare a evaluarii metodele si tehnicile de evaluare (traditionale si alternative).
Autoarea dr. in stiinte ale educatiei lector univ. la Universitatea Spiru Haret Bucuresti este la a doua carte dupa publicarea lucrarii Reforma invatamantului. O perspectiva istorica (1864-1944) Editura Didactica si Pedagogica Bucuresti 2001.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one