Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Cartea de fata examineaza motivele pentru care popularitatea joaca un rol atat de important in dezvoltarea noastra, influentandu-ne fericirea si succesul pe termen lung. In multe aspecte ale vietii, aceste vechi dinamici ale copilariei si adolescentei continua sa se manifeste in fiecare intalnire de afaceri, in reuniunile sociale, in relatiile personale si chiar in felul in care ne crestem copiii. Popularitatea ne afecteaza pana si ADN-ul, sanatatea si mortalitatea in moduri fascinante, la care nu ne-am gandit pana acum. Cercetarile sugereaza ca gradul de popularitate de care ne-am bucurat in primii ani de viata prezice, mai mult decat inteligenta din copilarie, cat de fericiti si prosperi vom fi la maturitate. Insa oamenii populari in modul conventional nu sunt cei care au cel mai mare succes in viata, din simplul motiv ca exista mai mult decat un singur tip de popularitate - si multi dintre noi inca tanjesc dupa cel potrivit. In copilarie, ne straduim sa fim agreabili, ceea ce ne poate aduce beneficii reale nu doar pe terenul de joaca, ci pe tot parcursul vietii. In schimb, in adolescenta iese la iveala o noua forma de popularitate si, brusc, incepem sa ne pese de status, putere, influenta si notorietate - iar cercetarile arata ca acest tip de popularitate ne face mai mult rau decat ne inchipuim. 
 
Ati fost populari in copilarie? Cu siguranta aveti un raspuns la aceasta intrebare, insa Mitch Prinstein ar vrea sa aveti doua: statutul este ceva, iar atractivitatea cu totul altceva. Originile ambelor tipuri de popularitate constituie subiectul acestei carti deosibit de fascinante si extraordinar de bine scrise. Am citit-o din scoarta-n scoarta si am aflat tot atatea lucruri despre stiinta pe cate am aflat despre mine insami. - Angela Duckworth, autoarea bestsellerului Grit: Puterea pasiunii si a perseverentei

Se pare ca popularitatea inseamna mai mult decat statut. Aceasta carte nu numai ca mi-a captat atentia, ci m-a ajutat si sa inteleg de ce nu am fost cool cand eram pusti, de ce nu sunt nici acum si de ce nu ar trebui sa-mi pese. - Adam Grant, autor al bestsellerurilor Originalii si A da si a lua

Acordam prea multa importanta popularitatii? Poate ca nu, mai ales daca suntem in cautarea tipului potrivit de popularitate. In fascinanta carte a lui Mitch Prinstein, veti afla despre beneficiile si capcanele de a fi populari si despre cum sa puneti popularitatea la treaba in favoarea voastra, in afaceri si in viata personala. - Daniel H. Pink, autorul bestsellerurilor A vinde e omeneste si Drive
Citește mai mult

47.58Lei

47.58Lei

Primești 47 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 10 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Cartea de fata examineaza motivele pentru care popularitatea joaca un rol atat de important in dezvoltarea noastra, influentandu-ne fericirea si succesul pe termen lung. In multe aspecte ale vietii, aceste vechi dinamici ale copilariei si adolescentei continua sa se manifeste in fiecare intalnire de afaceri, in reuniunile sociale, in relatiile personale si chiar in felul in care ne crestem copiii. Popularitatea ne afecteaza pana si ADN-ul, sanatatea si mortalitatea in moduri fascinante, la care nu ne-am gandit pana acum. Cercetarile sugereaza ca gradul de popularitate de care ne-am bucurat in primii ani de viata prezice, mai mult decat inteligenta din copilarie, cat de fericiti si prosperi vom fi la maturitate. Insa oamenii populari in modul conventional nu sunt cei care au cel mai mare succes in viata, din simplul motiv ca exista mai mult decat un singur tip de popularitate - si multi dintre noi inca tanjesc dupa cel potrivit. In copilarie, ne straduim sa fim agreabili, ceea ce ne poate aduce beneficii reale nu doar pe terenul de joaca, ci pe tot parcursul vietii. In schimb, in adolescenta iese la iveala o noua forma de popularitate si, brusc, incepem sa ne pese de status, putere, influenta si notorietate - iar cercetarile arata ca acest tip de popularitate ne face mai mult rau decat ne inchipuim. 
 
Ati fost populari in copilarie? Cu siguranta aveti un raspuns la aceasta intrebare, insa Mitch Prinstein ar vrea sa aveti doua: statutul este ceva, iar atractivitatea cu totul altceva. Originile ambelor tipuri de popularitate constituie subiectul acestei carti deosibit de fascinante si extraordinar de bine scrise. Am citit-o din scoarta-n scoarta si am aflat tot atatea lucruri despre stiinta pe cate am aflat despre mine insami. - Angela Duckworth, autoarea bestsellerului Grit: Puterea pasiunii si a perseverentei

Se pare ca popularitatea inseamna mai mult decat statut. Aceasta carte nu numai ca mi-a captat atentia, ci m-a ajutat si sa inteleg de ce nu am fost cool cand eram pusti, de ce nu sunt nici acum si de ce nu ar trebui sa-mi pese. - Adam Grant, autor al bestsellerurilor Originalii si A da si a lua

Acordam prea multa importanta popularitatii? Poate ca nu, mai ales daca suntem in cautarea tipului potrivit de popularitate. In fascinanta carte a lui Mitch Prinstein, veti afla despre beneficiile si capcanele de a fi populari si despre cum sa puneti popularitatea la treaba in favoarea voastra, in afaceri si in viata personala. - Daniel H. Pink, autorul bestsellerurilor A vinde e omeneste si Drive
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
1
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

stefanzaharia222 25/05/2024 14:04
Primind această carte cadou, am abordat-o cu o doză de scepticism, considerând premisele ei inițiale. Din păcate, am fost dezamăgit și pot acorda doar 2 stele, în parte pentru a nu simți că am pierdut timpul citind o carte de o stea.
Pentru mine, lectura a fost extrem de plictisitoare. Autorul a umplut paginile cu experimente repetitive și ostentative, menite să demonstreze diverse puncte de vedere, fără a oferi soluții concrete sau aplicabile pentru problemele expuse.
Principalul argument al cărții este că popularitatea ne influențează chiar și la maturitate. Însă, după ce subliniază acest aspect, autorul nu oferă soluții practice pentru a gestiona această influență. Într-un punct, menționează că simpla conștientizare a acestui fapt ar putea ajuta, dar apoi revine la a prezenta alte și alte experimente, fără a aduce clarificări suplimentare sau ghiduri practice.
Am perseverat în lectură, sperând să găsesc ceva interesant sau util spre final, însă am fost profund dezamăgit.
Pentru cei interesați de dezvoltarea personală și dorința de a fi "popular", recomand cu căldură lucrările lui Dale Carnegie, care oferă perspective mult mai aplicabile și valoroase.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Nicol1703 02/03/2023 20:45
O carte foarte bună. Recomand! Oferă noi și profunde perspective de autoanaliză și înțelegeri ale propriilor manifestări.
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

2 din 2 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo