Pre-suasiune
In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini - tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante. Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.
Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris "cartea" despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini - autoritar, original si imediat aplicabil. - Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvat
Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand. - Amy Cuddy, autoarea cartii Prezenta
O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel. - Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua
Descrierea produsului
In cea mai recenta carte a sa, Pre-suasiune, Robert Cialdini explica metodele de actiune ale marilor pre-suadatori. Schimbarea atitudinilor, a credintelor sau a experientelor celor care asculta nu este necesara, spune Cialdini - tot ce trebuie sa faci este sa modifici centrul atentiei publicului chiar inainte de a-i solicita intreprinderea unei actiuni relevante. Cialdini se inspira dintr-o multitudine de studii si relatari, de la campanii online de marketing, la eforturi eficiente de propaganda pe timp de razboi, ilustrand modul in care canalizarea iscusita a atentiei duce la o pre-suasiune puternica si la rezultate pozitive.
Nicio alta cercetare psihologica realizata pana acum nu a fost folosita mai frecvent si cu mai mult succes decat cercetarile lui Robert Cialdini care, literalmente, a scris "cartea" despre influenta. Acum a comis-o din nou, aratandu-ne puterea momentului care preceda o tentativa de persuadare. Acesta este clasicul Cialdini - autoritar, original si imediat aplicabil. - Richard H. Thaler, coautor al cartii Nudge si autorul cartii Comportament inadecvat
Marele psihosociolog Robert Cialdini a scris o alta carte nemuritoare si indispensabila despre psihologia influentei. O voi recomanda ani si ani la rand. - Amy Cuddy, autoarea cartii Prezenta
O lectura extrem de fascinanta despre cele mai importante stimulente ale persuasiunii, care nu sunt cuvintele pe care le alegem intr-un moment anume, ci modul in care pregatim terenul in prealabil. Nu vei mai privi niciodata persuasiunea la fel. - Adam Grant, autorul cartilor Originalii si A da si a lua
Detaliile produsului