headerdesktop libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile libfest21octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉LIBfest e ON!🎉

Reduceri de până la -80%,

Cărți cu Autograf, Dialoguri

Spre experiențele culturale >>

Produse Inovative In Turismul National Si International

De (autor): Manuela Rozalia Gabor

0
(0 review-uri)
Produse Inovative In Turismul National Si International - Manuela Rozalia Gabor
Rasfoieste

Produse Inovative In Turismul National Si International

De (autor): Manuela Rozalia Gabor

0
(0 review-uri)
De ce calatorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca „banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” si „spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurata pe zece capitole:
  • Turismul sumbru („dark tourism”)
  • Turismul medical („Health and wellness tourism”)
  • Turismul rosu („Red tourism”)
  • Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
  • Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
  • „Thanatourism”
  • Turismul gastronomic
  • Turismul de lux
  • Turismul in parcurile tematice
  • Turismul muzeal
Puncte forte
  • analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
  • fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
  • este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
  • este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures
  • excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures.
Citeste mai mult

58.05Lei

58.05Lei

Primesti 58 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 28 octombrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

De ce calatorim?

Domeniul turismului este unul foarte ofertant datorita implicatiilor sale economice, evolutiilor spectaculoase, dar si impactului sau vizual si experiential. Oamenii nu mai calatoresc in secolul XXI doar pentru relaxare sau in cadrul traditionalelor vacante, ci doresc experiente, autocunoastere, doresc ca „banii lor sa aiba valoare”, adrenalina, „reincarcarea bateriilor” prin practicarea city-break-urilor, intretinerea sanatatii prin conectarea la cele mai bune centre „wellness” si „spa”, doresc pentru copii lor forme de educatie moderne si practice, distractie etc.

Dezvoltarea domeniului turismului s-a facut predominant prin inovari: inovari conceptuale, stiintifice, de produs, de servicii, in abordarea personalului, in abordarea turistului, educationale, ale publicatiilor de profil, organizatorice, de finantare, legate de implicarea directa si sustinuta a unui partid politic, de etica, de brand (marca) etc.

Despre lucrare

Principalul scop al acestei carti consta in faptul ca toate capitolele contituie un punct de plecare in conceperea de oferte turistice, produse turistice si servicii turistice care sa aiba la baza patrimoniul tangibil si intangibil al Romaniei. si cunoastem si suntem de acord cu totii ca acesta este unul foarte bogat si ofertant!

Din cuprins

Cartea este structurata pe zece capitole:
  • Turismul sumbru („dark tourism”)
  • Turismul medical („Health and wellness tourism”)
  • Turismul rosu („Red tourism”)
  • Turismul in suburbii/mahalale („Slum tourism”) si turismul saraciei („Poverty tourism”)
  • Turismul de tip „Mystery and thriller tourism”
  • „Thanatourism”
  • Turismul gastronomic
  • Turismul de lux
  • Turismul in parcurile tematice
  • Turismul muzeal
Puncte forte
  • analiza pertinenta si in premiera a unor noi tipuri de turism
  • fiecare capitol contine: obiectivele capitolului, rezumatul capitolului, bibliografie recomandata, sugestii de intrebari grila si de proiecte
  • este bogata in materiale bibliografice si anexe care completeaza si sustin informatiile din cadrul capitolelor
  • este rezultatul unei colaborari intre cadrele didactice si studentii de la specializarea Economia comertului, turismului si serviciilor, membri ai Cercului de Turism din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures
  • excelent material de lucru pentru studenti, dar si pentru orice persoana interesata de domeniu
Despre autori

Manuela Rozalia Gabor este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures si referent stiintific international si membru in echipa editoriala in cadrul unor prestigioase reviste din strainatate.
 
Flavia Dana Oltean este cadru didactic in cadrul Facultatii de stiinte Economice, Juridice si Administrative din cadrul Universitatii „Petru Maior” din Targu Mures.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo