Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

De (autor): Michael R. Leippe , Philip G. Zimbardo

0
(0 review-uri)
Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine - Philip G. Zimbardo, Michael R. Leippe
Rasfoieste

Psihologia influentei sociale si a schimbarii de atitudine

De (autor): Michael R. Leippe , Philip G. Zimbardo

0
(0 review-uri)
Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura.
 
Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a aparut cartea sa Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut.
 
Michael R. Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York si a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele influentei sociale in diferite domenii, acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare.

Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-si gasea cuvintele cu usurinta, un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului "energia" nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale - indicand furia, compasiunea, bucuria - se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l, nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contra, vedeai un om total dedicat unui ideal, inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine. - Autorii

Bill simte ca va fi si el "de gasca" daca fumeaza marijuana, iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut, cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana? Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani, din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani, a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului. - Autorii

Traducere din limba engleza de Ruxandra Radulescu.
Citește mai mult

104.67Lei

104.67Lei

Primești 104 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare luni, 17 noiembrie - marti, 18 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Influenta sociala este prezenta peste tot. Functioneaza oriunde, oricand. Pentru a functiona in cel mai eficient mod in lumea in care traim, e bine sa stim cum si cand sa folosim influenta sociala, sa fim in stare sa recunoastem cand cineva incearca sa ne convinga de ceva si sa intelegem cand sa acceptam sau sa respingem tentativele altor persoane de a ne persuada. In volumul de fata, autorii abordeaza in mod integrat o gama larga de studii, teorii si aplicatii practice din domeniul influentei sociale, acoperind toate subiectele principale din aceasta sfera, printre care persuasiunea, complianta, conformismul, obedienta, disonanta si autoatribuirea, conditionarea si invatarea sociala, relatia dintre atitudine si comportament, implicarea atitudinala, prejudecatile, comunicarea nonverbala si chiar influenta subliminala. Teoriile psihologiei sociale sunt prezentate intr-un stil antrenant si sunt ilustrate cu experimente si cercetari de teren descrise in detaliu, cu aplicatii si exemple din viata cotidiana, astfel incat aceasta carte sa fie atat utila in studierea influentei sociale, cat si agreabila ca lectura.
 
Philip G. Zimbardo a fost profesor de psihologie la Universitatile Stanford, Yale, New York si Columbia si a fost presedinte al Asociatiei Americane de Psihologie. A scris numeroase articole si carti, fiind cunoscut pentru remarcabilele cercetari din domeniul psihologiei sociale. La Editura Trei a aparut cartea sa Masculinitate furata. De ce tinerii barbati intampina probleme si ce e de facut.
 
Michael R. Leippe este profesor de psihologie sociala la John Jay College of Criminal Justice, City University of New York si a predat la St. Norbert College, Adelphi University, Saint Louis University si Illinois State University. A studiat efectele influentei sociale in diferite domenii, acordand un interes deosebit psihologiei marturiei judiciare.

Prin ce se caracterizau abilitatile retorice ale lui Martin Luther King, care l-au facut sa se remarce ca un extraordinar comunicator? Desigur, Martin Luther King a fost un vorbitor dinamic, care-si gasea cuvintele cu usurinta, un predicator experimentat care a adus in fata publicului larg o cadenta extraordinara si un puternic apel la sentimente. King reusea sa transmita publicului "energia" nonverbala adecvata. Expresiile sale faciale si tonalitatile speciale ale vocii sale - indicand furia, compasiunea, bucuria - se potriveau cu lucrurile pe care le spunea. Ascultandu-l sau privindu-l, nu aveai niciodata sentimentul ca vorbitorul ar fi nesincer sau neimplicat. Din contra, vedeai un om total dedicat unui ideal, inflacarat de o viziune a modului in care societatea s-ar putea schimba in mai bine. - Autorii

Bill simte ca va fi si el "de gasca" daca fumeaza marijuana, iar prietenii lui ii dau asigurari ca va fi un lucru atat placut, cat si fara riscuri. Dovezile arata ca influenta colegilor si prietenilor este motivul cel mai important pentru inceperea consumului de marijuana. Dar oare va continua Bill sa fumeze marijuana? Probabil ca da. Un studiu in care a fost urmarita evolutia a mai mult de 600 de tineri din sudul Californiei pe o durata de opt ani, din scoala gimnaziala pana cand au implinit 20 de ani, a aratat stabilitatea consumului de droguri. Cel mai bun predictor al consumului de droguri dupa liceu a fost daca persoana a consumat droguri sau nu in perioada liceului. - Autorii

Traducere din limba engleza de Ruxandra Radulescu.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X