Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Publicitatea imobiliara

De (autor): Szilard Sztranyiczki

0
(0 review-uri)
Publicitatea imobiliara - Szilard Sztranyiczki

Publicitatea imobiliara

De (autor): Szilard Sztranyiczki

0
(0 review-uri)
Institutia publicitatii imobiliare si a cadastrului din Romania a cunoscut si va cunoaste o profunda transformare in contextul noilor modificari legislative din domeniu prin intrarea in vigoare a noilor coduri, precum si prin armonizarea Legii nr. 7/1996 in conformitate cu aceste acte normative). Lucrarea cuprinde atat o prezentare a abordarilor teoretice referitoare la institutia publicitatii imobiliare, cat si o serie de exemple de practica judiciara subsumate aplicarii fiecarei metode si tehnici in parte.

In scopul unei analize practice a modificarilor aduse sistemului de publicitate imobiliara prin implicatiile recentelor modificari aduse prin punerea in aplicare a noilor coduri, lucrarea de fata a fost conceputa ca o analiza a principalelor institutii juridice referitoare la operatiunile ce se efectueaza in cartile funciare, modul de intocmire a acestora si principiilor care guverneaza efectuarea inscrierilor in cartea funciara. Studiul acestor noi prevederi este cu atat mai necesar in prezent, cand s-a legiferat o schimbare importanta in aceasta materie, prin (re)introducerea efectului constitutiv de drepturi al inscrierilor drepturilor reale imobiliare in cartea funciara, in raport cu reglementarile anterioare.

Sistematizarea, structurarea si succesiunea lucrarii in care au fost analizate institutiile care fac obiectul studiului, s-a facut dupa o logica menita sa raspunda, in principal, unor cerinte de ordin practic.

Fara a avea pretentia epuizarii problematicii analizate, ori a solutionarii tuturor problemelor care apar in materia exhaustiva a publicitatii imobiliare, speram ca prezenta lucrare sa isi dovedeasca utilitatea pentru toti cei implicati sau interesati in acest domeniu.
Citește mai mult

-5%

PRP: 68.61 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

65.18Lei

65.18Lei

68.61 Lei

Primești 65 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare marti, 18 noiembrie - miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Institutia publicitatii imobiliare si a cadastrului din Romania a cunoscut si va cunoaste o profunda transformare in contextul noilor modificari legislative din domeniu prin intrarea in vigoare a noilor coduri, precum si prin armonizarea Legii nr. 7/1996 in conformitate cu aceste acte normative). Lucrarea cuprinde atat o prezentare a abordarilor teoretice referitoare la institutia publicitatii imobiliare, cat si o serie de exemple de practica judiciara subsumate aplicarii fiecarei metode si tehnici in parte.

In scopul unei analize practice a modificarilor aduse sistemului de publicitate imobiliara prin implicatiile recentelor modificari aduse prin punerea in aplicare a noilor coduri, lucrarea de fata a fost conceputa ca o analiza a principalelor institutii juridice referitoare la operatiunile ce se efectueaza in cartile funciare, modul de intocmire a acestora si principiilor care guverneaza efectuarea inscrierilor in cartea funciara. Studiul acestor noi prevederi este cu atat mai necesar in prezent, cand s-a legiferat o schimbare importanta in aceasta materie, prin (re)introducerea efectului constitutiv de drepturi al inscrierilor drepturilor reale imobiliare in cartea funciara, in raport cu reglementarile anterioare.

Sistematizarea, structurarea si succesiunea lucrarii in care au fost analizate institutiile care fac obiectul studiului, s-a facut dupa o logica menita sa raspunda, in principal, unor cerinte de ordin practic.

Fara a avea pretentia epuizarii problematicii analizate, ori a solutionarii tuturor problemelor care apar in materia exhaustiva a publicitatii imobiliare, speram ca prezenta lucrare sa isi dovedeasca utilitatea pentru toti cei implicati sau interesati in acest domeniu.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X