headerdesktop trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

Publicitatea imobiliara

De (autor): Szilard Sztranyiczki

0
(0 review-uri)
Publicitatea imobiliara - Szilard Sztranyiczki

Publicitatea imobiliara

De (autor): Szilard Sztranyiczki

0
(0 review-uri)
Institutia publicitatii imobiliare si a cadastrului din Romania a cunoscut si va cunoaste o profunda transformare in contextul noilor modificari legislative din domeniu prin intrarea in vigoare a noilor coduri, precum si prin armonizarea Legii nr. 7/1996 in conformitate cu aceste acte normative). Lucrarea cuprinde atat o prezentare a abordarilor teoretice referitoare la institutia publicitatii imobiliare, cat si o serie de exemple de practica judiciara subsumate aplicarii fiecarei metode si tehnici in parte.

In scopul unei analize practice a modificarilor aduse sistemului de publicitate imobiliara prin implicatiile recentelor modificari aduse prin punerea in aplicare a noilor coduri, lucrarea de fata a fost conceputa ca o analiza a principalelor institutii juridice referitoare la operatiunile ce se efectueaza in cartile funciare, modul de intocmire a acestora si principiilor care guverneaza efectuarea inscrierilor in cartea funciara. Studiul acestor noi prevederi este cu atat mai necesar in prezent, cand s-a legiferat o schimbare importanta in aceasta materie, prin (re)introducerea efectului constitutiv de drepturi al inscrierilor drepturilor reale imobiliare in cartea funciara, in raport cu reglementarile anterioare.

Sistematizarea, structurarea si succesiunea lucrarii in care au fost analizate institutiile care fac obiectul studiului, s-a facut dupa o logica menita sa raspunda, in principal, unor cerinte de ordin practic.

Fara a avea pretentia epuizarii problematicii analizate, ori a solutionarii tuturor problemelor care apar in materia exhaustiva a publicitatii imobiliare, speram ca prezenta lucrare sa isi dovedeasca utilitatea pentru toti cei implicati sau interesati in acest domeniu.
Citeste mai mult

-5%

transport gratuit

PRP: 64.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

61.66Lei

61.66Lei

64.90 Lei

Primesti 61 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 11 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Institutia publicitatii imobiliare si a cadastrului din Romania a cunoscut si va cunoaste o profunda transformare in contextul noilor modificari legislative din domeniu prin intrarea in vigoare a noilor coduri, precum si prin armonizarea Legii nr. 7/1996 in conformitate cu aceste acte normative). Lucrarea cuprinde atat o prezentare a abordarilor teoretice referitoare la institutia publicitatii imobiliare, cat si o serie de exemple de practica judiciara subsumate aplicarii fiecarei metode si tehnici in parte.

In scopul unei analize practice a modificarilor aduse sistemului de publicitate imobiliara prin implicatiile recentelor modificari aduse prin punerea in aplicare a noilor coduri, lucrarea de fata a fost conceputa ca o analiza a principalelor institutii juridice referitoare la operatiunile ce se efectueaza in cartile funciare, modul de intocmire a acestora si principiilor care guverneaza efectuarea inscrierilor in cartea funciara. Studiul acestor noi prevederi este cu atat mai necesar in prezent, cand s-a legiferat o schimbare importanta in aceasta materie, prin (re)introducerea efectului constitutiv de drepturi al inscrierilor drepturilor reale imobiliare in cartea funciara, in raport cu reglementarile anterioare.

Sistematizarea, structurarea si succesiunea lucrarii in care au fost analizate institutiile care fac obiectul studiului, s-a facut dupa o logica menita sa raspunda, in principal, unor cerinte de ordin practic.

Fara a avea pretentia epuizarii problematicii analizate, ori a solutionarii tuturor problemelor care apar in materia exhaustiva a publicitatii imobiliare, speram ca prezenta lucrare sa isi dovedeasca utilitatea pentru toti cei implicati sau interesati in acest domeniu.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one