headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Rechoreographing Learning: Dance as a Way to Bridge the Mind-Body Divide in Education

De (autor): Sandra Cerny Minton

Rechoreographing Learning: Dance as a Way to Bridge the Mind-Body Divide in Education - Sandra Cerny Minton

Rechoreographing Learning: Dance as a Way to Bridge the Mind-Body Divide in Education

De (autor): Sandra Cerny Minton

This book addresses the mind-body dichotomy in movement and dance.

This book includes a description of the often-forgotten kinesthetic sense, body awareness, somatic practices, body-based way of thinking, mental imagery, nonverbal communication, human empathy, and symbol systems, what occurs in the brain during learning, and why and how movement and dance should be part of school curricula. This exploration arguers that becoming more aware of bodily sensations serves as a basis for knowing, communicating, learning, and teaching through movement and dance.

This book will be of great interest to scholars and students interested in teaching methodology and for courses in physical education, dance, and education.

Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 288.52 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

259.67Lei

259.67Lei

288.52 Lei

Primești 259 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

This book addresses the mind-body dichotomy in movement and dance.

This book includes a description of the often-forgotten kinesthetic sense, body awareness, somatic practices, body-based way of thinking, mental imagery, nonverbal communication, human empathy, and symbol systems, what occurs in the brain during learning, and why and how movement and dance should be part of school curricula. This exploration arguers that becoming more aware of bodily sensations serves as a basis for knowing, communicating, learning, and teaching through movement and dance.

This book will be of great interest to scholars and students interested in teaching methodology and for courses in physical education, dance, and education.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X