headerdesktop eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile eng29mar24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Weekend English Books -20%-40%

siii

Transport la DOAR 4.99 lei!

Comanda acum!

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

De (autor): Camelia Mihaela Cmeciu

0
(0 review-uri)
Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare - Camelia Mihaela Cmeciu
Rasfoieste

Relatii publice internationale. Intre globalizare si glocalizare

De (autor): Camelia Mihaela Cmeciu

0
(0 review-uri)
Din cuprins:
- Relatii publice internationale - aspecte conceptuale
- Momentul reglementarii
- Momentul identitatii
- Momentul productiei
- Momentul reprezentarii
- Momentul consumului

Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeci
Citeste mai mult

39.00Lei

39.00Lei

Primesti 39 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Din cuprins:
- Relatii publice internationale - aspecte conceptuale
- Momentul reglementarii
- Momentul identitatii
- Momentul productiei
- Momentul reprezentarii
- Momentul consumului

Volumul de fata se adreseaza studentilor care studiaza relatii publice internationale, dar si celor interesati de acest domeniu. Pornind de la modelul circuitului culturii (Hall, 1973; du Gay, 2006; Curtin, Gaither, 2008), imi propun sa ofer diferite perspective asupra reglementarilor (culturale), identitatilor organizationale, modurilor de productie si reprezentare ale mesajelor si strategiilor organizationale la nivel international si, nu in ultimul rand, asupra modurilor de consum in acest dialog participativ dintre organizatii si publicuri globale si/sau glocale. Studiile de caz se impart in patru categorii: (a) analize ale campaniilor de relatii publice globale, premiate la Silver Anvil Awards, cele mai prestigioase premii din industria relatiilor publice; (b) analize ale campaniilor de relatii publice internationale din diverse studii stiintifice din domeniu; (c) analize ale mesajelor transmise de diverse branduri si organizatii nonguvernamentale internationale; (d) analize ale modurilor de productie si reprezentare utilizate in campanii cu impact global, analize realizate de specialisti in domeniu. - Camelia-Mihaela Cmeci
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one