headerdesktop cupon09dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cupon09dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

CUPON activ: LIB20COZONAC

Aplica-l in comanda »

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

0
(0 review-uri)
Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica - Razvan Enache

Relatiile Publice Din Perspectiva Sociologica

De (autor): Razvan Enache

0
(0 review-uri)

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citește mai mult

32.77Lei

32.77Lei

Primești 32 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare miercuri, 10 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Din cuprins:

  • Geneza Relatiilor Publice si a publicitatii comerciale;
  • Tipuri de putere care se manifesta intr-o organizatie;
  • Publicul relevant si releele organizationale;
  • Relatiile dintre organizatie si mediu;
  • Imaginea institutionala in societatea informationala.

Privirea sociologica pe care am aplicat-o are avantajul de a contura, ca un fel de ecografie, profilul elementelor care pot fi interconectate, intr-un corp (us) de practici care iau forma unor scheme sau „figuri“ de comunicare. (...) In privinta comunicarii interne (pe care am numit-o, insistent, astfel, si nu prin sintagma derutanta de „RP interne“), am utilizat o grila de analiza care a revelat feluritele jocuri de putere din interiorul unei organizatii, care fac din aceasta un sistem de actiune concret. Principalul efect teoretic al acestei analize apare in tratarea conceptului de cultura organizationala, care nu mai poate descrie un artefact al conducerii si al specialistilor in RP, ci un construct socio-cultural edificat, pe de o parte, din experientele anterioare ale membrilor si, pe de alta parte, prin utilizarea de catre membri a resurselor de putere specifice organizatiei, cu scopul de a-si demarca o pozitie cat mai avantajoasa in cadrul acesteia. In comunicarea externa, am luat in considerare organizatia ca entitate care incearca sa controleze reactiile actorilor relevanti (grupuri mai mult sau mai putin institutionalizate) din mediul in care apare, in primul rand ca imagine.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo