Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Restaurantul digital in era delivery

De (autor): Carol Orsbourn , Meredith Sandland

0
(0 review-uri)
Restaurantul digital in era delivery - Meredith Sandland, Carol Orsbourn
Rasfoieste

Restaurantul digital in era delivery

De (autor): Carol Orsbourn , Meredith Sandland

0
(0 review-uri)
Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice

Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS 
 
Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK 
 
Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll 
 
Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE
 
Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Citeste mai mult

72.45Lei

72.45Lei

Primesti 72 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare marti, 17 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Descrierea produsului

Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice

Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS 
 
Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK 
 
Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll 
 
Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE
 
Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one