headerdesktop transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile transpgratuittimer04dec25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

3-4 decembrie

❤️ transport gratuit ❤️

la orice comanda in Romania 🚚

Restaurantul digital in era delivery

De (autor): Meredith Sandland , Carol Orsbourn

0
(0 review-uri)
Restaurantul digital in era delivery - Meredith Sandland, Carol Orsbourn
Rasfoieste

Restaurantul digital in era delivery

De (autor): Meredith Sandland , Carol Orsbourn

0
(0 review-uri)
Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice

Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS 
 
Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK 
 
Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll 
 
Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE
 
Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Citește mai mult

transport gratuit

53.28Lei

53.28Lei

Primești 53 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare vineri, 5 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Restaurantul digital in era delivery. Harta ta catre viitorul industriei foodservice

Este timpul ca fiecare restaurant sa evolueze dincolo de cei patru pereti ai sai. Sandland si Orsbourn explica de ce consumatorii cer un confort imbunatatit in afara localului si cum tehnologia permite noi moduri de a interactiona cu mancarea. In calitate de proprietar, executiv, investitor sau manager general, aceasta este o lectura obligatorie. - Greg Creed, fost Director General, YUM! BRANDS 
 
Urmatoarea frontiera pentru restaurante este extinderea ospitalitatii prin intermediul tehnologiei. Aceasta carte se citeste ca un ghid practic pentru restauratorii care doresc sa aplice tehnologia in beneficiul consumatorului, nu doar tehnologie de dragul tehnologiei. - Danny Meyer, CEO, Jnion Souare Hospitality Group; Fondator, SHAKE SHACK 
 
Restaurantul digital in era delivery vorbeste despre cum integrarea instrumentelor digitale poate impulsiona cresterea businessului si maximiza experienta utilizatorilor. Acest ghid ofera informatii valoroase pentru oricine activeaza in industria HoReCa, ajutandu-i sa contureze un viitor digital pentru afacerea lor. - Alin Serban, CEO, TAll 
 
Hospitality Culture Publishing reprezinta efortul continuu al lnstitutului de a aduce valoare ada ugata acolo unde este nevoia cea mai mare: educarea si dezvoltarea continua a antreprenorului din ospitalitate. Prezentul titlu este nu numai o busola in lumea extrem de tulbure a momentului, dar si un far spre performanta si eficienta operationala. - Florin Maxim, Fondator, HOSPITALITY CULTURE INSTITUTE
 
Ce lectura informativa si de ultima ora. lndustria nu a avut niciodata o carte ca aceasta: afacerea restaurantelor. Daca sunteti in industria restaurantelor, aceasta ar putea fi cea mai importanta carte pe care o veti cumpara vreodata. - Betsy si Matt Borland, Fondatori si proprietari ai EAST END TAP AND TABLE DIN LEXINGTON, KENTUCKY
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X