Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Povesti si Jocuri de la Iepuras

-50% -20% -67% -45% -10%

Carti, Jocuri, Children's Books, Accesorii

Alege CADOUL cel mai coconas!

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX

De (autor): Ion Gh. Stanciu

0
(0 review-uri)
Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX - Ion Gh. Stanciu
Rasfoieste

Scoala si doctrinele pedagogice in secolul XX

De (autor): Ion Gh. Stanciu

0
(0 review-uri)
Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului. Acest volum poate fi raportat la realizarile de virf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata.

Din cuprins:
• Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie;
• Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei;
• "Educatia noua" - o "revolutie coperniciana" in pedagogie;
• Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol;
• Organizarea ivatamantului in perioada interbelica;
• Interpretari.
Citeste mai mult

45.00Lei

45.00Lei

Primesti 45 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Educatia este un proces de dezvoltare si de formare a fiintei umane, in sensul ca fiecare om isi insuseste valorile sociale ale unui anumit spatiu si timp istoric, dar, asimilind aceste valori, fiecare isi dezvolta propria personalitate, fiecare invata sa devina el insusi, invata sa fie el insusi. O astfel de intelegere a devenirii fiintei umane presupune in procesul educational un echilibru intre socializare si personalizare, intre libertatea de manifestare a copilului si activitatea de conducere a educatorului. Acest volum poate fi raportat la realizarile de virf, confirmate in literatura de specialitate, nationala si universala, la limita metodologica dintre istoria pedagogiei, teoria educatiei si pedagogia comparata.

Din cuprins:
• Primele semne ale unor schimbari ce urmau sa apara in educatie;
• Aspiratia spre stiintifizare a pedagogiei;
• "Educatia noua" - o "revolutie coperniciana" in pedagogie;
• Scoala si pedagogia romaneasca la inceput de secol;
• Organizarea ivatamantului in perioada interbelica;
• Interpretari.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one