Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Second Language Anxiety: Affective or Linguistic Variable?

De (autor): Richard L. Sparks

Second Language Anxiety: Affective or Linguistic Variable? - Richard L. Sparks

Second Language Anxiety: Affective or Linguistic Variable?

De (autor): Richard L. Sparks

Sparks, Richard L.: -

Richard L. Sparks is Professor Emeritus in the Department of Graduate Education at Mount St. Joseph University, USA. His research interests include L2 aptitude, language and learning disabilities and foreign language anxiety, and he has published extensively in foreign language and learning disability journals.

Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 1007.58 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

906.82Lei

906.82Lei

1007.58 Lei

Primești 906 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Sparks, Richard L.: -

Richard L. Sparks is Professor Emeritus in the Department of Graduate Education at Mount St. Joseph University, USA. His research interests include L2 aptitude, language and learning disabilities and foreign language anxiety, and he has published extensively in foreign language and learning disability journals.

Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X