Secretele comunicării de succes. Cum să purtăm discuţii constructive
Cercetările arată că 70% dintre manageri evită să aibă conversații dificile cu angajaţii lor sau cu partenerii de afaceri, iar acest lucru duce la luarea unor decizii neinspirate și la o atmosferă care nu încurajează comunicarea, oamenii ajungând să fie rivali în loc să colaboreze. Dar evitarea abordării unor subiecte sensibile ne consumă energia, ne face să ne simțim blocați și nu ne permite să obţinem rezultate pozitive.
Citește Secretele comunicării de succes și vei afla cum să depășești obstacolele care te împiedică să porţi o discuţie dificilă și să folosești instrumentele dialogului autentic, astfel încât să treci de la evitarea sau întreruperea acesteia la o conversație pozitivă și utilă. Parcurgând lucrarea de față, vei învăța:
• Să utilizezi cele patru secrete pentru a putea aborda mai bine conversațiile de care te temi cel mai mult.
• Să găsești echilibrul și să te pregătești pentru a purta o discuţie dificilă.
• Să construiești o punte și să creezi o relație.
• Să interpretezi semnele și să intervii eficient.
• Să oferi spațiu și să faci faţă conflictelor.
Descoperă în această lucrare cum să aplici instrumentele moderne care îi ajută pe oameni să vorbească despre diverse probleme-cheie, să-și consolideze relațiile și să găsească variante constructive ascunse în situații dificile.