headerdesktop litera28noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile litera28noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💫Weekend LITERAr + 🚚 GRATUIT peste 50 lei

-50% -25% la rafturile LITERA

Oferă cadouri ieșite din tipar➤

Secretele negocierii in afaceri

De (autor): Cristian Cojocaru

0
(0 review-uri)
Secretele negocierii in afaceri - Cristian Cojocaru
Rasfoieste

Secretele negocierii in afaceri

De (autor): Cristian Cojocaru

0
(0 review-uri)
Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important decat castigul sau pierderea este sa intelegem ca, daca vrem sa obtinem ceva de la cineva, vom intra intr-un proces de negociere.
 
Cred ca, dincolo de obiectivele si de motivul sau motivele pentru care intram intr‑o negociere, exista intotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se asaza la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari. Constructia unui parteneriat este cheia de bolta pentru desfasurarea cu succes a unei negocieri. Chiar daca folosim tactici de influentare sau, in unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia. Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei carti, ma refer la reprezentantii partilor care negociaza folosind termenul de "parteneri“. Pentru ca, chiar daca in realitate nu prea exista situatii in care negocierea se incheie cu impartirea egala a castigului (vestitul concept win-win), pentru o relatie de afaceri de durata, este preferabil ca fiecare partener sa-si atinga macar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.
Citește mai mult

-20%

PRP: 36.90 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

29.52Lei

29.52Lei

36.90 Lei

Primești 29 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare marti, 2 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Rezultatele negocierii sunt cele care determina soarta unei natiuni, dezvoltarea unei companii sau obtinerea unei cresteri de salariu. Negocierea este un proces in care intram aproape in fiecare zi. Uneori castigam, alteori pierdem. Mai important decat castigul sau pierderea este sa intelegem ca, daca vrem sa obtinem ceva de la cineva, vom intra intr-un proces de negociere.
 
Cred ca, dincolo de obiectivele si de motivul sau motivele pentru care intram intr‑o negociere, exista intotdeauna un scop fundamental legat de procesul negocierii: construirea unui parteneriat. Cei care se asaza la masa tratativelor sunt parteneri de negociere, nu adversari. Constructia unui parteneriat este cheia de bolta pentru desfasurarea cu succes a unei negocieri. Chiar daca folosim tactici de influentare sau, in unele cazuri, chiar de intimidare, asta nu are de-a face cu partenerul de negociere, ci doar cu obiectul acesteia. Acesta este principalul motiv pentru, pe parcursul acestei carti, ma refer la reprezentantii partilor care negociaza folosind termenul de "parteneri“. Pentru ca, chiar daca in realitate nu prea exista situatii in care negocierea se incheie cu impartirea egala a castigului (vestitul concept win-win), pentru o relatie de afaceri de durata, este preferabil ca fiecare partener sa-si atinga macar o parte dintre obiectivele negocierii, lucru la care se ajunge prin concesii reciproce.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo