Semiotici textuale
Semiotici textuale
◊ O analiza semiotica a discursului - dincolo de cubul rubik discursiv;
◊ "Puterea imaginii" si "imaginileputerii";
◊ Comercializarea identitatii vizuale britanice prin parfumuri - marca Burberry;
◊ Semiotica fricii in gestiunea crizei gripei aviare - Agricola International Bacau - de/reconstructia identitatii corporatiste;
◊ Semiotica textuala politica;
◊ Dincolo de textele literare
Semiotici textuale isi propune, in prima parte, conturarea unor cadre teoretice ale unei semiotici sociale bazate pe o intercodalitate a semnelor persuasive de natura socio-culturala. Partea a doua se va axa pe trei subparti: - sisteme semiotice ale reprezentarii sociale institutionale. Analiza semiotica va fi aplicata pe diferite texte din diferite domenii: relatii publice (imaginea corporatista, gestiunea crizei), publicitate (moduri de reprezentare vizuala a diferitor semnificanti si semnificati); - o semiotica a pasiunilor politice (reprezentarea participantilor partidelor politice din Romania prin pasiuni precum coruptia sau ura); - dincolo de o semiotica a textelor fictionale - conturarea unui discurs identitar romanesc (conturarea unor actanti model ai societatii romanesti pornind de la un text literar).
Descrierea produsului
◊ O analiza semiotica a discursului - dincolo de cubul rubik discursiv;
◊ "Puterea imaginii" si "imaginileputerii";
◊ Comercializarea identitatii vizuale britanice prin parfumuri - marca Burberry;
◊ Semiotica fricii in gestiunea crizei gripei aviare - Agricola International Bacau - de/reconstructia identitatii corporatiste;
◊ Semiotica textuala politica;
◊ Dincolo de textele literare
Semiotici textuale isi propune, in prima parte, conturarea unor cadre teoretice ale unei semiotici sociale bazate pe o intercodalitate a semnelor persuasive de natura socio-culturala. Partea a doua se va axa pe trei subparti: - sisteme semiotice ale reprezentarii sociale institutionale. Analiza semiotica va fi aplicata pe diferite texte din diferite domenii: relatii publice (imaginea corporatista, gestiunea crizei), publicitate (moduri de reprezentare vizuala a diferitor semnificanti si semnificati); - o semiotica a pasiunilor politice (reprezentarea participantilor partidelor politice din Romania prin pasiuni precum coruptia sau ura); - dincolo de o semiotica a textelor fictionale - conturarea unui discurs identitar romanesc (conturarea unor actanti model ai societatii romanesti pornind de la un text literar).
Detaliile produsului