Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Social media influencerii si rolul lor publicitar

Social media influencerii si rolul lor publicitar - Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics

Social media influencerii si rolul lor publicitar

Ce sunt social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii. Pentru un numarului considerabil de tineri, media traditionala nu mai reprezinta o optiune de consum zilnic si in plus, a crescut importanta recomandarilor pentru achizitionarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar cateva aspecte care au contribuit la cresterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebritati online care se bucura de increderea unor comunitati mari de urmaritori. Prieteni virtuali, experti, social media manageri, creatori de continut, mereu atenti la tendintele din online sau creatori ai acestor tendinte- acestea sunt doar cateva dintre atributele definitorii ale influencerilor care si-au inceput activitatea din pasiune si care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
 
In paginile lucrarii de fata prezentam mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastra poate sa fie utila publicului larg interesat de acest fenomen, expertilor in domeniul marketingului si al comunicarii, si de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizam, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentam specificul continuturilor si al canalelor de comunicare online, subliniem importanta credibilitatii, a transparentei si a autenticitatii si nu in ultimul rand evidentiem relevanta implicarii sociale a influencerilor.

Coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics
Citește mai mult

41.23Lei

41.23Lei

Primești 41 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 19 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Ce sunt social media influencerii? Care este rolul si mai ales care este impactul lor publicitar in societatea contemporana? Acestea sunt intrebarile de la care a plecat prezentul volum care ii analizeaza pe acesti lideri de opinie din mediul virtual din perspectiva stiintelor comunicarii. Pentru un numarului considerabil de tineri, media traditionala nu mai reprezinta o optiune de consum zilnic si in plus, a crescut importanta recomandarilor pentru achizitionarea unor produse sau servicii. Acestea sunt doar cateva aspecte care au contribuit la cresterea rolului publicitar al social media influencerilor, celebritati online care se bucura de increderea unor comunitati mari de urmaritori. Prieteni virtuali, experti, social media manageri, creatori de continut, mereu atenti la tendintele din online sau creatori ai acestor tendinte- acestea sunt doar cateva dintre atributele definitorii ale influencerilor care si-au inceput activitatea din pasiune si care treptat au ajuns la un anumit grad de profesionalizare.
 
In paginile lucrarii de fata prezentam mai multe elemente care contribuie la realizarea unei imagini de ansamblu asupra dimensiunii publicitare a social media influencerilor. Cartea noastra poate sa fie utila publicului larg interesat de acest fenomen, expertilor in domeniul marketingului si al comunicarii, si de ce nu, chiar social media influencerilor. Analizam, pe baza unor studii recent publicate, elementele care contribuie la succesul campaniilor de influencer marketing, prezentam specificul continuturilor si al canalelor de comunicare online, subliniem importanta credibilitatii, a transparentei si a autenticitatii si nu in ultimul rand evidentiem relevanta implicarii sociale a influencerilor.

Coordonatori: Delia Cristina Balaban, Julia Szambolics
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Rating general al produsului

5 stele
1
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Review-uri

bogdanhrib 22/04/2021 18:00
Apăi, o carte mai actuală decât asta nu poa' să existe!
Așa că vă rog să o cumpărați și citiți mintenaș!
Arată mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

1 din 1 de rezultate

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo