Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Sociologia comunicarii si a spatiului public

De (autor): Camelia Baciu

0
(0 review-uri)
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
  • Sociologia comunicarii si a spatiului public - Camelia Beciu
Rasfoieste

Sociologia comunicarii si a spatiului public

De (autor): Camelia Baciu

0
(0 review-uri)

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.



Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa
Citește mai mult

-63%

PRP: 28.85 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

10.56Lei

10.56Lei

28.85 Lei

Primești 10 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Descrierea produsului

O abordare a comunicarii ca fenomen social, din perspectiva relatiei actorului social cu sfera publica, imaginarul cotidian si diversele „sisteme”, care descrie modelele explicative ale comunicarii, dar si influentele reciproce dintre stiintele sociale, stiintele comunicarii si analiza de discurs. Fiecare capitol contine, pe linga o prezentare generala a subiectului, unul sau mai multe studii de caz ce plaseaza expunerea teoretica in contexte specifice. Structurat in functie de o serie de „macroteme” care pot explica legatura dintre comunicare, discurs si societate – comunicarea mediatica, spatiul public, televiziunea si viata cotidiana –, volumul se adreseaza studentilor si profesorilor de la facultatile de profil, precum si specialistilor din domeniul.



Cuprins: Comunicarea: notiuni si modele • Discurs si comunicare • Comunicarea si spatiul public • Mass-media si „noul spatiu public” • Cum analizam spatiul public? • Mass-media, public si societate • Noile tehnologii de informare si comunicare • Televiziune si societate • Analiza discursului televizual • Comunicarea politica • E-politica si cetatenia activa
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo