headerdesktop trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile trgratuit10iul25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Livrare: 0 lei

8-10 iulie

🔥 transport gratuit 🔥

la orice comanda in Romania 🚚

Stiinta educatiei prin paradigme

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Stiinta educatiei prin paradigme - Elena Joita
Rasfoieste

Stiinta educatiei prin paradigme

De (autor): Elena Joita

0
(0 review-uri)
Volumul propune o schimbare de optica, de metoda in abordarea stiintei educatiei (pedagogia), prin prisma conceptelor reconsiderate recent in epistemologia stiintei - paradigma si stiinta normala, ca fiind contributia revolutionara a lui Th. Kuhn. Este prima tratare explicita in literatura pedagogica romaneasca, conturand o modificare a interpretarii ei clasice, pozitiviste, inca dominante, ceea ce si justifica in buna parte criza statutului sau actual. Ipoteza de baza formulata arata ca pot fi solutii epistemice, de esenta paradigmatica, pentru a justifica astfel tranzitia pedagogiei catre o noua stare de normalitate si de maturitate, ca stiinta a educatiei.
Mai mult, se justifica astfel si nevoia schimbarii paradigmei "stiintelor educatiei", din secolul trecut, care disperseaza studiul complex, metateoretic al domeniului pedagogiei - educatia. Atunci, pedagogia, dupa argumentatia kuhniana, poate fi considerata o stiinta normala pentru ca are vechime si a rezistat in timp, are paradigme specifice care reflecta tocmai calitatea cunoasterii stiintifice specifice, are conturate perspective de actualizare si de dezvoltare, are o identitate specifica. 

Din cuprins:
- Reconstructia pedagogiei in reafirmarea ei ca stiinta normala si matura;
- Paradigme in cunoasterea stiintifica a problematicii pedagogiei;
- Paradigma constructiei cunoasterii;
- Paradigmele reflectiei, reflexivitatii si interpretarii;
- Paradigma profesionalizarii educatorului Identitatea pedagogiei ca stiinta educatiei. Paradigma identitatii
Citeste mai mult

transport gratuit

69.00Lei

69.00Lei

Primesti 69 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Comanda pana la 14:00:

Estimare livrare vineri, 11 iulie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Volumul propune o schimbare de optica, de metoda in abordarea stiintei educatiei (pedagogia), prin prisma conceptelor reconsiderate recent in epistemologia stiintei - paradigma si stiinta normala, ca fiind contributia revolutionara a lui Th. Kuhn. Este prima tratare explicita in literatura pedagogica romaneasca, conturand o modificare a interpretarii ei clasice, pozitiviste, inca dominante, ceea ce si justifica in buna parte criza statutului sau actual. Ipoteza de baza formulata arata ca pot fi solutii epistemice, de esenta paradigmatica, pentru a justifica astfel tranzitia pedagogiei catre o noua stare de normalitate si de maturitate, ca stiinta a educatiei.
Mai mult, se justifica astfel si nevoia schimbarii paradigmei "stiintelor educatiei", din secolul trecut, care disperseaza studiul complex, metateoretic al domeniului pedagogiei - educatia. Atunci, pedagogia, dupa argumentatia kuhniana, poate fi considerata o stiinta normala pentru ca are vechime si a rezistat in timp, are paradigme specifice care reflecta tocmai calitatea cunoasterii stiintifice specifice, are conturate perspective de actualizare si de dezvoltare, are o identitate specifica. 

Din cuprins:
- Reconstructia pedagogiei in reafirmarea ei ca stiinta normala si matura;
- Paradigme in cunoasterea stiintifica a problematicii pedagogiei;
- Paradigma constructiei cunoasterii;
- Paradigmele reflectiei, reflexivitatii si interpretarii;
- Paradigma profesionalizarii educatorului Identitatea pedagogiei ca stiinta educatiei. Paradigma identitatii
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one