headerdesktop englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile englezawk14noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍂English Books -𝟐𝟎% -𝟑𝟎% ☁︎‎‎꙳❅

& 🚚Transport GRATUIT peste 50 lei!

Răsfoiește și comandă»

Strategic Social Marketing

De (autor): Jeff French

Strategic Social Marketing - Jeff French

Strategic Social Marketing

De (autor): Jeff French

Adopting an international approach and offering a broader context, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems, including:


* A brand new chapter on evaluation

* Updated advances in relevant research and theorizing

* New vignettes and short case studies to illustrate theories throughout the text



The authors explore the reasons why marketing should be an integral component of all social programme design and delivery when looking to achieve social good, while progressing on to the nature and application of social marketing; rethinking traditional concepts such as 'value' and 'exchange' in the social context. Their hands-on features then let students lay out strategy, plans, frameworks and tactics to influence behaviours.
Citește mai mult

-20%

transport gratuit

PRP: 549.84 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

439.87Lei

439.87Lei

549.84 Lei

Primești 439 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Adopting an international approach and offering a broader context, this second edition of Strategic Social Marketing presents social marketing principles in a strategic, critical and reflexive way, illustrating the value of applying marketing to solve social problems, including:


* A brand new chapter on evaluation

* Updated advances in relevant research and theorizing

* New vignettes and short case studies to illustrate theories throughout the text



The authors explore the reasons why marketing should be an integral component of all social programme design and delivery when looking to achieve social good, while progressing on to the nature and application of social marketing; rethinking traditional concepts such as 'value' and 'exchange' in the social context. Their hands-on features then let students lay out strategy, plans, frameworks and tactics to influence behaviours.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X