headerdesktop mosnicktimer23noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnicktimer23noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Târgul Ghetuțelor🎁

Cadouri de Moș Nicolae

-77%, -30%, -50%

Comandă aici!

Strategii de comunicare in administratia publica locala

De (autor): Alexandrina Cucu

0
(0 review-uri)
Strategii de comunicare in administratia publica locala - Alexandrina Cucu
Rasfoieste

Strategii de comunicare in administratia publica locala

De (autor): Alexandrina Cucu

0
(0 review-uri)
Volumul aduce in atentie o cercetare sociologica cu un puternic caracter interdisciplinar, dat fiind ca abordarea se situeaza undeva la confluenta dintre sociologie, comunicare si administratie publica. Demersul urmareste intelegerea strategiei de comunicare a unei administratii publice in contextul utilizarii la scara larga a retelelor sociale si a impactului pe care acestea le au in relatia cu cetatenii. Beneficiile si problemele ce decurg din utilizarea retelelor sociale sunt analizate dintr-o perspectiva exploratorie si comprehensiva, utilizand o literatura de specialitate, documente si interviuri cu trei categorii de repondenti. "Care sunt strategiile de comunicare intr-o administratie locala?" - este intrebarea care motiveaza opera din considerente ce au avut in vedere mai multe elemente: criza de credibilitate a guvernantilor la modul general si strategia la nivel international in sensul guvernarii eficiente, cu implicarea cetatenilor in actul de decizie, primul pas fiind in acest sens fiind informarea. Comunicarea este, asadar, punctul central in jurul caruia graviteaza raspunsul la intrebare.

Din cuprins:
• Comunicarea si relatiile publice. O perspectiva sociologica
• Opinia publica pe piata comunicarii
• Administratia publica locala si noile paradigme comunicationale
• Comportament online: Primaria Constanta
Citește mai mult

-15%

PRP: 50.74 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

43.13Lei

43.13Lei

50.74 Lei

Primești 43 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 25 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Volumul aduce in atentie o cercetare sociologica cu un puternic caracter interdisciplinar, dat fiind ca abordarea se situeaza undeva la confluenta dintre sociologie, comunicare si administratie publica. Demersul urmareste intelegerea strategiei de comunicare a unei administratii publice in contextul utilizarii la scara larga a retelelor sociale si a impactului pe care acestea le au in relatia cu cetatenii. Beneficiile si problemele ce decurg din utilizarea retelelor sociale sunt analizate dintr-o perspectiva exploratorie si comprehensiva, utilizand o literatura de specialitate, documente si interviuri cu trei categorii de repondenti. "Care sunt strategiile de comunicare intr-o administratie locala?" - este intrebarea care motiveaza opera din considerente ce au avut in vedere mai multe elemente: criza de credibilitate a guvernantilor la modul general si strategia la nivel international in sensul guvernarii eficiente, cu implicarea cetatenilor in actul de decizie, primul pas fiind in acest sens fiind informarea. Comunicarea este, asadar, punctul central in jurul caruia graviteaza raspunsul la intrebare.

Din cuprins:
• Comunicarea si relatiile publice. O perspectiva sociologica
• Opinia publica pe piata comunicarii
• Administratia publica locala si noile paradigme comunicationale
• Comportament online: Primaria Constanta
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo