Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

De (autor): Mircea Aurel Nita

0
(0 review-uri)
Strategii de comunicare si marketing in afaceri - Mircea Aurel Nita
Rasfoieste

Strategii de comunicare si marketing in afaceri

De (autor): Mircea Aurel Nita

0
(0 review-uri)
Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta. Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.
Citeste mai mult

-10%

PRP: 50.00 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

45.00Lei

45.00Lei

50.00 Lei

Primesti 45 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare miercuri, 18 iunie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Locul pe care il ocupa teoria comunicarii in cadrul stiintelor umaniste si exacte de azi sau, dintr-o perspectiva mai larga, in lumea contemporana, indica o ascensiune certa, o depasire a statutului de anexa. Autenticitatea studiilor moderne facute despre comunicare, fata de predecesorii sai imediati (sociologie, psihologie, antropologie, politologie sau istoria culturii) are radacinile in trecut, insa nu intrunul foarte indepartat, deoarece existenta acestei discipline, cu propriul ei domeniu si cu metodologia ei specifica recunoscute ca atare, este relativ recenta. Comunicarea reprezinta un proces complex, care influenteaza majoritatea activitatilor, atitudinilor si comportamentelor. Cu ajutorul ei, putem relationa, putem desfasura intr-un mod eficient activitatile de lucru, ii putem cunoaste pe ceilalti, dar si pe noi insine. Cu ajutorul procesului de comunicare, societatea in ansamblu, firmele si organizatiile reusesc sa evite situatiile de criza si sa mentina un echilibru dinamic.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one