headerdesktop mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile mosnick18noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing - Mircea-Alexandru Rosu
Rasfoieste

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citește mai mult

-15%

nou

PRP: 97.00 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

82.45Lei

82.45Lei

97.00 Lei

Primești 82 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Comandă până la 14:00:

Estimare livrare miercuri, 26 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo