headerdesktop humanitas2noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile humanitas2noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

-20%-15% la Humanitas

🎃 Weekend cu reduceri

…de groază 👻

Comanda acum >>>

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing - Mircea-Alexandru Rosu
Rasfoieste

Strategii de content marketing

De (autor): Mircea-Alexandru Rosu

0
(0 review-uri)
Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citeste mai mult

nou

97.00Lei

97.00Lei

Primesti 97 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Livrare

Estimare livrare marti, 4 noiembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. In cazul perioadelor aglomerate pot aparea intarzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizeaza in decursul a 24-48 de ore (zile lucratoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cartilor in engleza aflate in stocul furnizorilor nostri se realizeaza in intervalul de 2-4 saptamani, afisat in pagina de produs. Toate comenzile care contin un titlu din aceasta categorie vor fi livrate la termenul cel mai indelungat. in cazul in care doresti impartirea comenzii, te rugam sa ne contactezi pentru a-ti comunica toate conditiile. Poti gasi aceste informatii si in sectiunea Termeni si Conditii.

Descrierea produsului

Strategii de content marketing propune un model integrat de creare a continutului care combina riguros principiile SEO cu designul orientat spre experienta utilizatorului (UX), pentru a atrage si a fideliza audiente prin informatie utila si verificabila. Lucrarea are un caracter interdisciplinar (marketing digital, TIC, informatica economica) si se bazeaza atat pe literatura academica, cat si pe rezultate si bune practici din mediul profesional. Modelul este testat aplicat pe un site construit special (airsoftnewb.com), iar un capitol dedicat analizeaza impactul inteligentei artificiale asupra industriei de continut, incluzand experimente comparative cu instrumente AI accesibile publicului.
 
Cartea se adreseaza studentilor si masteranzilor din marketing si comunicare, practicienilor (content strategists, SEO, growth/brand managers), precum si echipelor editoriale care urmaresc o abordare "data-informed". Accentul cade pe transferul in practica: de la analiza cautarilor si definirea temelor (topical clusters), la redactare, structurare si masurarea performantei continutului, respectiv la consolidarea credibilitatii digitale (EEAT).
 
Structura volumului cuprinde 9 capitole principale, urmate de bibliografie si anexe:
• Introducere;
• Starea cunoasterii;
• Metodologie;
• Blogging ca distributie de continut;
• Tipuri de articole (raspuns, how-to, lista, recenzie s.a.);
• Construirea increderii/branding (inclusiv EEAT);
• Strategia dupa etapele initiale (arhitectura interna, link-building, calendar, actualizari);
• Inteligenta artificiala (impact si aplicatii);
• Concluzii finale.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo