Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

💙English Books cu -20% -35%💙

Idei de cadouri

pentru tine și cei dragi!🎁✨

Hai la răsfoit >

Teoria mintii la copiii cu autism. Un ghid practic

De (autor): Patricia Howlin , Julie Hadwin , Simon Baron-Cohen

0
(0 review-uri)
Teoria mintii la copiii cu autism. Un ghid practic - Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen, Julie Hadwin
Rasfoieste

Teoria mintii la copiii cu autism. Un ghid practic

De (autor): Patricia Howlin , Julie Hadwin , Simon Baron-Cohen

0
(0 review-uri)
Un ghid practic pentru parintii copiilor cu autism si terapeutii implicati in recuperarea lor.
 
Teoria mintii la copiii cu autism si testul Sally-Anne.
 
Teoria mintii se refera la capacitatea de a atribui altora stari mentale si de a le interpreta actiunile. In cazul copiilor cu autism, s-a testat ipoteza ca lipsa teoriei mintii (adica cecitatea mentala) ar putea fi cauza ascunsa a anumitor aspecte ale autismului.
 
Pentru a-si testa ideea, cercetatorii Uta Frith si Simon Baron-Cohen au recrutat copii cu autism in varsta de 4 ani. Le-au prezentat copiilor un scenariu cu doua papusi. In acest scenariu, una dintre papusi pune o biluta in cos si iese din scena. Cea de-a doua papusa muta biluta in propriul cos. Cercetatorii ii intreaba la sfarsit pe copii unde va cauta prima papusa biluta cand se va intoarce.
 
Copiii tipici si cei cu sindromul Down pricep rapid ca prima papusa nu stie ce s-a intamplat in lipsa ei. In schimb, copiii cu autism spun ca prima papusa ar trebui sa caute biluta in cosul celei de-a doua papusi.
 
Acest test, numit testul Sally-Anne, a oferit prima dovada ca teoria mintii este defectuoasa sau intarziata la copiii cu autism.
 
Un ghid practic de antrenare a capacitatii de "citire" a intentiilor celorlalti
 
Prezenta in grade variabile la persoanele cu autism, incapacitatea de a interpreta gandurile, intentiile, dorintele si emotiile celorlalti le poate afecta grav integrarea si dezvoltarea sociala. Teoria mintii vine in contrapondere si consta in a intelege corect starile mentale ale semenilor, pentru a le anticipa actiunile. In cartea Teoria mintii la copiii cu autism, autorii Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen si Julie Hadwin arata ca, abordate printr-o terapie corespunzatoare, toate aceste aspecte-cheie pot fi invatate. Dezvoltarea de strategii de predare bine adaptate contribuie substantial la imbunatatirea calitatii vietii persoanelor cu autism. Autorii abordeaza probleme specifice, printre care:
• cum sa interpretezi expresiile faciale
• cum sa recunosti sentimentele de furie, tristete, frica si fericire
• modul in care emotiile ne sunt afectate de ceea ce se intampla si de ceea ce ne asteaptam sa se intample
• cum sa vedem lucrurile din perspectiva altei persoane
• cum sa intelegem cunostintele si convingerile altei persoane
 
Cartea este un ghid practic, bogat ilustrat, care se adreseaza psihopedagogilor speciali, psihologilor, terapeutilor, logopezilor si parintilor care au in grija un copil cu autism.

Traducere din limba engleza de Ileana Achim.
Citește mai mult

nou

59.00Lei

59.00Lei

Primești 59 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

In stoc

Livrare

Estimare livrare joi, 4 decembrie

Important icon msg

Acest termen de livrare este estimativ. În cazul perioadelor aglomerate pot apărea întârzieri.

Livrarea produselor din stoc se realizează în decursul a 24-48 de ore (zile lucrătoare) de la plasarea comenzii.

Livrarea cărților în engleză aflate în stocul furnizorilor noștri se realizează în intervalul de 2-4 săptămâni, afișat în pagina de produs. Toate comenzile care conțin un titlu din această categorie vor fi livrate la termenul cel mai îndelungat. În cazul în care dorești împărțirea comenzii, te rugăm să ne contactezi pentru a-ți comunica toate condițiile. Poți găsi aceste informații și în secțiunea Termeni și Condiții.

Descrierea produsului

Un ghid practic pentru parintii copiilor cu autism si terapeutii implicati in recuperarea lor.
 
Teoria mintii la copiii cu autism si testul Sally-Anne.
 
Teoria mintii se refera la capacitatea de a atribui altora stari mentale si de a le interpreta actiunile. In cazul copiilor cu autism, s-a testat ipoteza ca lipsa teoriei mintii (adica cecitatea mentala) ar putea fi cauza ascunsa a anumitor aspecte ale autismului.
 
Pentru a-si testa ideea, cercetatorii Uta Frith si Simon Baron-Cohen au recrutat copii cu autism in varsta de 4 ani. Le-au prezentat copiilor un scenariu cu doua papusi. In acest scenariu, una dintre papusi pune o biluta in cos si iese din scena. Cea de-a doua papusa muta biluta in propriul cos. Cercetatorii ii intreaba la sfarsit pe copii unde va cauta prima papusa biluta cand se va intoarce.
 
Copiii tipici si cei cu sindromul Down pricep rapid ca prima papusa nu stie ce s-a intamplat in lipsa ei. In schimb, copiii cu autism spun ca prima papusa ar trebui sa caute biluta in cosul celei de-a doua papusi.
 
Acest test, numit testul Sally-Anne, a oferit prima dovada ca teoria mintii este defectuoasa sau intarziata la copiii cu autism.
 
Un ghid practic de antrenare a capacitatii de "citire" a intentiilor celorlalti
 
Prezenta in grade variabile la persoanele cu autism, incapacitatea de a interpreta gandurile, intentiile, dorintele si emotiile celorlalti le poate afecta grav integrarea si dezvoltarea sociala. Teoria mintii vine in contrapondere si consta in a intelege corect starile mentale ale semenilor, pentru a le anticipa actiunile. In cartea Teoria mintii la copiii cu autism, autorii Patricia Howlin, Simon Baron-Cohen si Julie Hadwin arata ca, abordate printr-o terapie corespunzatoare, toate aceste aspecte-cheie pot fi invatate. Dezvoltarea de strategii de predare bine adaptate contribuie substantial la imbunatatirea calitatii vietii persoanelor cu autism. Autorii abordeaza probleme specifice, printre care:
• cum sa interpretezi expresiile faciale
• cum sa recunosti sentimentele de furie, tristete, frica si fericire
• modul in care emotiile ne sunt afectate de ceea ce se intampla si de ceea ce ne asteaptam sa se intample
• cum sa vedem lucrurile din perspectiva altei persoane
• cum sa intelegem cunostintele si convingerile altei persoane
 
Cartea este un ghid practic, bogat ilustrat, care se adreseaza psihopedagogilor speciali, psihologilor, terapeutilor, logopezilor si parintilor care au in grija un copil cu autism.

Traducere din limba engleza de Ileana Achim.
Citește mai mult

Detaliile produsului

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo