Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎀 Carte CADOU 🎀

la orice comandă »

The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity

De (autor): Nathalie Laidler Kylander

The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity - Nathalie Laidler-kylander

The Brand Idea: Managing Nonprofit Brands with Integrity, Democracy, and Affinity

De (autor): Nathalie Laidler Kylander

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the model Brand IDEA (Identity, Democracy, Ethics and Affinity).
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 396.80 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

357.12Lei

357.12Lei

396.80 Lei

Primești 357 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Livrare in 2-4 saptamani

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

Offering a new framework for nonprofit brand management, this book presents the model Brand IDEA (Identity, Democracy, Ethics and Affinity).
Citește mai mult

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Mă abonez image one
Mă abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X