Cronica pasarii-arc

(7 reviews)
Cronica pasarii-arc - Haruki Murakami

Cronica pasarii-arc

De (autor): Haruki Murakami

4
(7 reviews)
Actiunea romanului debuteaza intr-o suburbie linistita din Tokyo, unde tinarul Toru Okada isi duce existenta deloc iesita din comun alaturi de sotia sa. O intimplare aparent banala – disparitia motanului familiei – da peste cap viata protagonistului, ce se vede prins in paienjenisul unei lumi fantastice, care intersecteaza in mod straniu realitatea de zi cu zi. In virtejul evenimentelor neobisnuite care se succeda ametitor, Toru Okada se vede dintr-odata nevoit sa faca fata si disparitiei misterioase a sotiei. Filmul cautarii acesteia e o serie de intilniri cu personaje care-si schimba permanent perspectiva asupra propriei existente: doua surori bizare, din care una practica prostitutia la nivel spiritual, un politician tarat psihic, o pustoaica morbida in virsta de saisprezece ani si un veteran al razboiului din Manciuria, marcat pentru totdeauna de ororile la care a fost martor.

-5%

37.95Lei

39.95 Lei

Sau 3795 de puncte

!

Stiai ca in luna august ai Ridicare Personala Gratuita, indiferent de optiunea selectata?
Ridicare Personala GRATUITA!

easybox / Ship&Go TOATA luna August!

5
2
0
0
0

suntmariaaa 30/01/2021 13:38
Un personaj important al romanului este Mai Kasahara, pe care am simpatizat-o cel mai tare. Adolescenta are șaptesprezece ani și este vecină cu Toru, cel puțin la început. Pe cei doi îi leagă misterul casei aflată peste drum de ea, pentru care Toru își dezvoltă o obsesie profundă. Mai ajunge apoi să plece din cartier și să îi scrie diverse scrisori, care sincer au fost partea mea preferată din roman. Mi-ar fi plăcut mai tare să citesc despre viața ei decât despre neliniștile lui Toru, deși are și el gradul său de simpatie. Alte personaje secundare ar mai fi surorile Creta și Malta Kano, angajate inițial de Kumiko pentru a găsi motanul familiei. Cei care întregesc „echipa” de oameni care îl ajută pe Toru în atingerea scopului său sunt Nucșoară și Scorțișoară, mamă și fiu, cu povești de viață foarte interesante.