Uimitoarea lume a bacteriilor

Uimitoarea lume a bacteriilor

De (autor): Steve Mould

0
(0 review-uri)
Uimitoarea lume a bacteriilor. Microorganismele din corpul tau, cheia unei sanatati de fier

Uimitoarea lume a bacteriilor este o introducere distractiva si educativa in marele univers al stiintei microscopice.

Ce au in comun bacteriile din corpul uman, virusurile care calatoresc prin aer si creaturile din pamantul de sub picioarele noastre? Toti acesti microbi minusculi sunt inzestrati cu superputeri - unele binefacatoare, altele de-a dreptul malefice. Aceasta carte foloseste o multime de informatii inedite si amuzante, fotografii remarcabile si ilustratii simpatice ale personajelor pentru a prezenta microbiologia in actiune.

Micii cititori vor descoperi modul senzational in care microbii reusesc sa mentina organismele si lumea in functiune. Vor afla cat de mult datoram existentei bacteriilor. De asemenea, vor face cunostinta si cu amicele lor la fel de fascinante: virusurile, ciupercile, algele, arheele si protozoarele. Daca pana acum ar fi fost mai degraba tentati sa exclame "Oh, groaznic!" la auzul oricaror referiri la microbi, odata ce ii vor descoperi in cele mai mici detalii vor face un salt spectaculos la "Ah, grozav!". Prezentata cu umor, intr-o modalitate creativa si jucausa, microbiologia are toate sansele sa devina un subiect de mare interes pentru pustii curiosi.

Bineinteles, tot din aceasta carte vor afla mai multe si despre situatiile in care microbii pot deveni daunatori si masurile pe care le putem lua pentru a-i impiedica sa ne faca rau.

Traducere din limba engleza de Torok Jozsef Sandor.
Citeste mai mult

-25%

PRP: 59.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

44.92Lei

59.90 Lei

Primesti 44 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

Traducere din limba engleza de Torok Jozsef Sandor.
Citeste mai mult

Detaliile produsului

De pe acelasi raft

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one