headerdesktop laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile laponiatimer12noi25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎁Vacanță CADOU în Laponia

Acasă la Moș Crăciun

Comandă și câștigă

Valabilitate: 11-12 noiembrie»»»

Understanding Art Markets

De (autor): Iain Robertson

Understanding Art Markets

Understanding Art Markets

De (autor): Iain Robertson

The global art market has recently been valued at close to $50bn - a rise of over 60% since the global financial crisis. These figures are driven by demand from China and other emerging markets, as well as the growing phenomenon of the artist bypassing dealers as a market force in his/her own right.


This new textbook integrates, updates and enhances the popular aspects of two well-regarded texts - Understanding International Arts Markets and The Art Business. Topics covered include:




Emerging markets in China,
East Asian, South East Asian, Brazilian, Russian, Islamic and Indian art,
Art valuation and investment,
Museums and the cultural sector.


This revitalized new textbook will continue to be essential reading for students on courses such as arts management, arts marketing, arts business, cultural economics, the sociology of arts, and cultural policy.
Citește mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 525.78 Lei

!

Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.

473.20Lei

473.20Lei

525.78 Lei

Primești 473 puncte

Important icon msg

Primești puncte de fidelitate după fiecare comandă! 100 puncte de fidelitate reprezintă 1 leu. Folosește-le la viitoarele achiziții!

Indisponibil

Plasează rapid comanda

Important icon msg

Poți comanda acest produs introducând numărul tău de telefon. În cel mai scurt timp vei fi apelat de un operator Libris pentru preluarea datelor necesare.

Completează mai jos numărul tău de telefon

Descrierea produsului

The global art market has recently been valued at close to $50bn - a rise of over 60% since the global financial crisis. These figures are driven by demand from China and other emerging markets, as well as the growing phenomenon of the artist bypassing dealers as a market force in his/her own right.


This new textbook integrates, updates and enhances the popular aspects of two well-regarded texts - Understanding International Arts Markets and The Art Business. Topics covered include:




Emerging markets in China,
East Asian, South East Asian, Brazilian, Russian, Islamic and Indian art,
Art valuation and investment,
Museums and the cultural sector.


This revitalized new textbook will continue to be essential reading for students on courses such as arts management, arts marketing, arts business, cultural economics, the sociology of arts, and cultural policy.
Citește mai mult

S-ar putea să-ți placă și

De același autor

Părerea ta e inspirație pentru comunitatea Libris!

Istoricul tău de navigare

Acum se comandă

Noi suntem despre cărți, și la fel este și

Newsletter-ul nostru.

Abonează-te la veștile literare și primești un cupon de -10% pentru viitoarea ta comandă!

*Reducerea aplicată prin cupon nu se cumulează, ci se aplică reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo

Salut! Te pot ajuta?

X