Visual Communication
De (autor): Giorgia Aiello
A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.
-10%
transport gratuit
PRP: 349.09 Lei

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
314.18Lei
314.18Lei
349.09 LeiPrimesti 314 puncte

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Livrare in 2-4 saptamani
X
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
A theoretical and empirical toolkit for analysing and understanding media and mediated images - from branding and PR, to tweets and selfies. It explores a range of approaches to visual analysis, while also providing a hands-on guide to applying methods to your own work.
Detaliile produsului
S-ar putea sa-ti placa si
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!