Stutz

Membru din 26/08/2018

2

11

Amintiri de la Curtea cu Juri - Andre Gide

Amintiri de la Curtea cu Juri" dezvăluie profunzimea și ambiguitatea relațiilor interumane. Sartre ne poartă printr-o lume a deciziilor dificile și a consecințelor acestora, aducând în prim-plan întrebări esențiale despre libertate, responsabilitate și autenticitate.

2024-03-05 04:04:18

0

Parerga si paralipomena - Arthur Schopenhauer

O colecție captivantă de eseuri filosofice, abordând teme precum voința de viață, estetică și metafizică. Lucrarea se remarcă prin stilul său accesibil și profunditatea gândirii filosofice a lui Schopenhauer. Autorul aduce o perspectivă pătrunzătoare asupra existenței umane, evidențiind suferința ca fundament al vieții și oferind soluții filosofice pentru a depăși condiția umană. Cu o combinație unică de erudiție și claritate, Parerga și Paralipomena reprezintă o lectură esențială pentru cei interesați de filosofie și înțelegerea profunzimilor existenței.

2024-02-04 01:28:57

0

Pisici. Seria Scrisori remarcabile - Shaun Usher

Ca iubitor și deținător de pisici, am devorat volumul „Pisici. Seria Scrisori remarcabile” de Shaun Usher și m-am regăsit pierdut în adâncurile emoționale ale legăturii dintre oameni și aceste minunate feline. Fiecare scrisoare dezvăluie o poveste unică, transformând cartea într-o călătorie intimă și emoționantă prin lumea fascinantă a pisicilor și a inimilor pe care le cuceresc

2024-01-08 01:00:16

0

Printul Fericit - Oscar Wilde

Printul Fericit - Oscar Wilde

"Printul fericit" de Oscar Wilde este o bijuterie literară ce îmbină magia cu satira socială într-un mod uluitor. Povestile sunt încântătoare și pline de profunzime, revelând înțelesuri adânci despre natura umană și societate. Personajele transcend limitele ficțiunii, devenind simboluri ale iubirii pure și ale sacrificiului. Stilul irezistibil al lui Wilde, plin de umor și ironie, conferă poveștilor o strălucire aparte. Cartea rămâne o capodoperă atemporală, captivantă și provocatoare, oferind cititorilor o incursiune remarcabilă într-un univers plin de învățăminte morale și estetice.

2023-11-10 02:12:16

0

Marinarul si alte fictiuni - Fernando Pessoa

O incursiune în labirintul minții umane, unde personaje și lumi imaginare se împletesc într-un dans poetic. Prin scriitura sa subtilă și introspectivă, Pessoa ofera cititorilor o călătorie literară captivantă, dezvăluind profunzimea și complexitatea condiției umane.

2023-10-05 03:35:45

0

Scrisori filozofice catre o doamna - Piotr Ceaadaev

"Scrisori filosofice către o doamnă" de Piotr Chaadaev este o lectură esențială pentru cei interesați de filozofie, istorie și cultura rusă. Cartea aduce în prim plan viziunea profundă și provocatoare a autorului cu privire la destinele Rusiei și ale culturii europene, și continuă să fie un subiect de discuție și de dezbateri în lumea academică și intelectuală. O temă centrală a cărții este că Chaadaev susține că Rusia nu are o identitate culturală distinctă și că ar trebui să își definească propria cale în contextul europeizării. El se întreabă despre rolul și locul Rusiei în lume și își exprimă îngrijorarea față de condiția de izolare culturală a țării sale.

2023-09-01 02:04:56

0

Alt timp nu am - Seneca

Alt timp nu am - Seneca

Seneca este considerat unul dintre cei mai importanți filosofi stoici și unul dintre cei mai străluciți intelectuali ai Romei antice. Scrierile sale continuă să inspire și să influențeze filosofia, literatura și psihologia în prezent. Ideile sale despre autodisciplină, virtute și acceptarea destinului rămân relevante și astăzi, oferindu-ne o perspectivă profundă asupra vieții și a felului în care putem trăi mai înțelept și mai în armonie cu noi înșine și cu lumea din jur. Un aspect important al gândirii sale a fost ideea că fericirea interioară nu este legată de bogăție sau statut social, ci că poate fi găsită în sărăcia voluntară și în căutarea cunoașterii și a înțelepciunii.

2023-08-02 01:30:10

0

Zogru - Doina Rusti

Zogru - Doina Rusti

"Zogru" este o carte puternică, care explorează teme importante și relevante pentru societatea românească. Prin intermediul personajelor sale bine conturate și a povestirii captivante, Doina Ruști reușește să trateze subiecte profunde și să lase cititorul cu multe întrebări și reflecții.

2023-05-31 01:49:32

0

Jurnalul Seducatorului - Soren Kierkegaard

Nu se recomanda vulgului.

2021-10-15 03:00:11

0

Parerile despre viata ale motanului Murr - E.T.A. Hoffmann

Sunt un tip de 61 de ani, si aproape toata viata am citit carti scrise pe hartie. Cand eram elev am avut la indemana o biblioteca destul de bogata, cladita de parinti. Ei cumparau carti,mai ales din zona autorilor universali. In adolosecenta citisem Dostoievski, Proust, Tolstoi, Joyce... Au urmat multi ani in care nu am mai citit nimic, insa cartile pe care le digerasem deja, imi confereau un oarecare farmec in discutii. Cartile citite au contribuit la succesul individual. M-au ajutat sa-mi gasesc o iubita, sa-mi construiesc o oarecare cariera. Un om citit se diferentiaza de un om marginit la informatii cotidiene. Un om citit este mai bun decat unul care detesta lectura. In urma cu cativa ani am aflat despre Libris (pe Internet desigur). Mi-a luat putin timp sa obisnuiesc personalul firmei sa-mi livreze carti la anumite date calendaristice, atunci cand primesc salariul. Apoi, cartile frumos editate imi erau livrate perfect. In incheiere as dori sa mentionez semnele de carte pe care le gasesc in carti sau ca bonus. Sunt foarte frumoase si foarte intelepte, deoarece contin niste vorbe de duh care merg la inima. Multumesc

2021-08-13 06:00:02

2

Calatorie in Marea Garabanie - Henri Michaux