Cititorul D3B100

Membru din 21/01/2023

0

4

JFK 22.11.63 - Stephen King

JFK 22.11.63 - Stephen King

Recomand cu drag aceasta carte,deoarece în opinia mea este o carte din care putem sa învățăm multe și poate ne hrănește anumite curiozități. Pentru început,avem personajul principal a acestei surprinzătoare povesti,un bărbat care călătorește în timp din 2011 pana în 1968 cu scopul de a schimba întreg viitorul,sau cel puțin de a ajunge la aceasta varianta a viitorului,prin oprirea asasinării lui JFK. De-a lungul șederii,schimba,din păcate,mai multe crime,se îndrăgostește de o bibliotecara de la școala unde ajunge sa lucreze ca profesor suplinitor,și ignora complet omul cu bilet galben;toate acestea fiind acțiuni care schimba complet viitorul și îl transforma intr-un peisaj apocaliptic pe care îl poate schimba doar dacă trece prin vizuina de iepure pentru a reseta parțial faptele făcute. Într-un final,ajunge la cel care vrea sa îl omoare pe JFK și încearcă sa ii pună capăt zilelor,însă nu reușește În aceasta misiune o are alături de el pe iubita lui,care din păcate este omorâtă,iar personajul principal decide sa reseteze tot și sa o salveze,însă vede cum faptele lui au afectat prezentul (anul 2011) și decide ca cea mai buna decizie ar fi sa nu o facă. La finalul povestii el o reîntâlneste pe fata de care a fost îndrăgostit în Tărâmul lui Demult și dansează cu ea la un fel de petrecere,însă cei doi sunt bătrâni si nu sunt impreuna,dar este un final relativ fericit. Concluzionând cele de mai sus,aceasta carte are de toate,are drama,crima,iubire și multe altele,este interesanta și bazata într-o anumita măsură pe fapte reale. Merita citita și o recomand cu drag mai ales iubitorilor de Science-fiction.

2024-03-22 05:23:57

0

Masina timpului - H.G. Wells

Masina timpului - H.G. Wells

Ii dau 5 stele acestei cărți,pentru ca merita citita. Cartea are o poveste surprinzătoare și un final neașteptat,care te lasă să îți folosești imaginația pentru a-ți răspunde singur(a) la propriile întrebări despre ce s-ar fi putut întâmpla,creând astfel un fel de continuare a povestii în mintea ta...poveste care te lasă cu o urma de curiozitate. Pe lângă povestea în sine descoperi multe alte lucruri interesante ,care în mare parte tin de știință, iar unele cuvinte sunt mai puțin cunoscute asa ca la finalul cărți o sa ai cel puțin 10 cuvinte relativ noi în vocabular.

2024-02-04 10:42:26

0

Bunica mi-a zis sa-ti spun ca-i pare rau - Fredrik Backman

O carte nemaipomenita! O poveste interesantă care te tine în suspans pagina cu pagina,întâmplări nemaipomenite. Este potrivita atat pentru adolescenți cât și pentru adulți,fiind o carte scrisa într-un stil deosebit cu niște întâmplări în care multe persoane se regasesc. O vad ca o poveste într-o poveste,povestea principala fiind a fetitei și a mult iubitei bunici și cea secundara a taramului viselor pe care cele doua l-au creat pentru a scăpa de realitate. Pe drumul acesta urmat de fetita,aceasta creste și se maturizează și invata o sumedenie de lucruri noi,dar capătă și noi calități pe care nici nu știa că le are. O carte din care poți învața multe lucruri,plina cu iubire,aventura,prietenie,curaj și putina tristețe.

2024-01-11 10:30:50

0

Nunta in cer - Mircea Eliade