Marinescu Adrian

Membru din 30/10/2013

1

22

Cimitirul din Venetia - Matteo Strukul

Cimitirul din Venetia - Matteo Strukul

Lucrarea de față familiarizează cititorul cu atmosfera și mentalitățile începutului de secol al XVIII-lea în Veneția, iar pentru ai trezi acestuia și mai mult curiozitatea, romanul cuprinde intrigile și relațiile interumane ale locuitorilor Veneției. Acuratețea descrierilor efectuate de autor dovedește documentarea complexă a acestuia, iar prin intermediul personajului principal reușește să surprindă o parte dintre secretele saloanele marilor palate venețiene. Recomand cu multă căldură acest roman.

2023-12-30 01:11:52

0

Sapte ani in Provence - Ioan T. Morar

Sapte ani in Provence - Ioan T. Morar

O carte în care se regăsesc o serie de articole publicate de către autor referitoare de călătoriile acestuia în Provence. Chiar dacă nu ai fost vreodată în această regiune a Franței, parcurgând paginile lucrării, nu ai cum să nu te îndrăgostești de zonele descrise și să nu fi cuprins de dorința de a le vedea cu ochii tăi. O recomand cu căldură tuturor celor care sunt în căutări de noi senzații și descoperiri.

2023-12-30 12:42:02

0

Recreatia mare - Mircea Santimbreanu

Recreatia mare - Mircea Santimbreanu

O carte care o încântat multe generații de elevi, de toate vârstele. Poveștile conținute de carte dezvăluie relațiile dintre elevi și modul în care acestea se stabilesc. Nu sunt uitați nici profesorii care modelează elevii și, în general, aduce un strop de voioșie pentru cititorii tineri , dar și un pic de melancolie celor care au depășit anii școlii. O recomand cu căldură tuturor categoriilor de vârstă.

2023-07-28 11:59:53

0

Capcana Margrave - Lee Child

Capcana Margrave - Lee Child

Chiar dacă ți-au plăcut filmele cu Jack Reacher, acest prim volum al seriei te introduce într-o lume în care suspansul se îmbină perfect cu acțiunea trepidantă. O carte perfectă pentru relaxare și care, la terminarea ei, te determină să cauți un nou volum din aceeași serie. Se citește ușor și o recomand cu căldură.

2023-07-28 11:52:43

0

Fata din gheata - Robert Bryndza

Fata din gheata - Robert Bryndza

Cartea, primul volum din seria Erika Foster, se doreste a fi un thriller palpitant și cu multe răsturnări de situație. După citirea ei, constați că nu este în totalitate ce te-ai așteptat. Totuși o recomand pentru a fi citită în vacanță, atunci când ești mai relaxat și nu ai prea multe pretenții literare.

2023-07-28 11:45:02

0

Geometrie pentru toti - Clasa 6 - Petre Nachila

Apărută în anul 2020, lucrarea se dovedește a fi foarte utilă datorită, în special, modului de redactare care respectă cerințele noii programe. Uni pot acuza marea diversitate a problemelor, dar eu consider că tocmai prin acest fapt, cartea se diferențiază de alte lucrări asemănătoare. Cu cât școlarul se confruntă cu mai multe tipuri de probleme, cu atât probabilitatea de a fi surprins în cadrul unui examen este mai mică. O recomand cu căldură.

2023-06-28 11:45:32

0

Istoria Frantei - Roger Price

Istoria Frantei - Roger Price

Lucrarea de față este extrem de interesantă datorită faptului că, față de alte cărți cu diverse teme din istoria mondială, autorul prezintă principalele evenimente din istoria Franței într-un context mai larg ce include impactul războaielor asupra societății, modul de conducere a acesteia și nu în ultimul rând relația dintre stat și societate. Recomand cartea tuturor celor pasionați de istoria Franței dar și acelora care vor să-și completeze informațiile din domeniu.

2023-06-14 11:53:53

0

Istorie falsa. Zece mari minciuni si cum au modelat lumea - Otto English

Lucrarea se adresează tuturor celor care iubesc istoria și caută mereu să afle cât mai multe informații despre un eveniment notabil din istorie, fiind convinși că adevărul are mai multe fațete. Autorul încearcă în paginile acestei cărți să prezinte o serie de interpretări noi , posibile în opinia sa, a unor evenimente sau a unor mituri unanim acceptate pe plan mondial de toate categoriile de persoane. Dacă reușește sau nu, cititorul este îndemnat să hotărască singur. Eu recomand citirea cărții.

2023-06-06 05:19:23

0

Rezerva - Printul Harry

Rezerva - Printul Harry

O carte interesantă, mai ales pentru cititorii care vor să cunoască, măcar și parțial din secretele celor cu sânge albastru din Marea Britanie. Mai puțin pasionați de această lucrare vor fi cei care consideră că regalitatea este tabu și nimeni nu trebuie să-i cunoască tainele. Un atu al celor din urmă poate fi și faptul că Anglia este singura țară din lume în care se păstrează ritualul încoronării. Cartea se poate citi ușor, iar curiozitatea te poate determina să nu o lași din mână decât atunci când ai terminat-o. O recomand tuturor cititorilor, indiferent de poziția acestora față de regalitate.

2023-06-06 08:59:56

0

Minunata lume noua - Aldous Huxley

Minunata lume noua - Aldous Huxley

Apărută în anul 1932, această carte se încadrează în categoria lucrărilor sf care imaginează o societate întunecată în care domină, în principal, minciuna, ura și anihilarea identității individuale. Recomand tuturor cititorilor această carte care prezintă o altă fațetă a societății orwelliene descrise în cartea 1984, sau, mai nou a lumii descrise în seria Matrix.

2023-05-23 06:33:45

0

Wine Folly: The Essential Guide to Wine - Madeline Puckette

Autoarea, de altfel un excelent somelier, dezvăluie în cadrul acestei cărți, o parte din tainele domeniului vinului. Prin folosirea unor grafice și ilustrații, captează imediat cititorul și îl ajută să înțeleagă în scurt timp principiile fundamentale ale vinului. Astfel, cititorul își poate însuși rapid elementele de bază în ceea ce privește culoarea și marca vinului dar și modul în care este recomandată asocierea acestuia cu diferite feluri de mâncare și implicit servirea. O recomand cu căldură tuturor celor care doresc să utilizeze într-un fel sau altul, cunoștințele dobândite în urma citirii acestui veritabil ghid.

2023-05-12 12:41:10

0

Diavolii din Loudun - Aldous Huxley

Diavolii din Loudun - Aldous Huxley

Secolul al XVII-lea îl consider unul dintre cei mai interesanți din istoria noastră recentă. Este aproape imposibil să găsești o lucrare cu un subiect din perioada respectivă, care să nu fie captivantă. Prezentul volum nu poate face excepție. Huxley ne introduce într-o comunitate religioasă în care există puternice bănuieli că există persoane posedate de demoni. Cum era și firesc informația circulă în toată Franța și în consecință, orașul devine punct de atracție pentru numeroși curioși. Autorul reușește să capteze atenția cititorului care încearcă un mic regret atunci când ajunge la final. Am trăit această senzație din plin, drept pentru care o recomand tuturor acelora care doresc să-și îmbogățească cunoștiințele în ceea ce privește modul în care erau tratate în acea perioadă, persoanele bănuite de legături cu diavolul.

2023-04-24 12:58:34

0

Limbajul C# pentru incepatori. Vol.1 - Liviu Negrescu, Lavinia Negrescu

În momentul de față se constată o utilizare pe scară largă a limbajului C. Vârsta la care noile generații încep să utilizeze acest limbaj este din ce în ce mai mică și de aceea o astfel de lucrare este mai mult decât binevenită pentru toți cei care doresc să învețe programare. Am cumpărat această carte pentru un copil de 11 ani și am constatat că modul în care sunt explicați termenii limbajului C sunt la nivelul puterii lui de înțelegere și asimilare. De aceea cred că lucrarea este utilă tuturor celor care doresc să se inițieze în domeniul programării. O recomand tuturor începătorilor în acest utilizarea acestui limbaj și cred că ea se adresează tuturor vârstelor.

2023-04-12 12:53:48

0

Cazul Alaska Sanders - Joel Dicker

Cazul Alaska Sanders - Joel Dicker

Primul roman al lui Dicker pe care l-am citit a fost Adevărul despre cazul Harry Quebert și trebuie să recunosc că m-a captivat. L-am citit într-o seară. Am fost curios să văd dacă continuarea acestuia și anume Cazul Alaska Sanders se află la același nivel. Am constatat că noul thriller este plin de răsturnări de situații, în aceeași gamă, precum celelalte romane ale lui Dicker. Foarte inspirată decizia Editurii Trei de a publica seria de romane scrise de Joel Dicker. Sunt convins că romanul - Cazul Alaska Sanders - va fi o nouă desfătare pentru cei cărora le place acest gen literar și anume genul thriller. Recomand cu căldură această cartea, nu vă va dezamăgi.

2023-03-31 01:20:11

0

Secretele Bucurestilor vol.5: Cele mai vechi carciumi bucurestene si clientii lor celebri - Dan-Silviu Boerescu

Al cincilea volum din seria Secretelor Bucureștilor ne conduce într-o lume fascinantă care poate să încânte pe toți cititorii, indiferent de vârsta acestora. Pentru cei tineri va fi o surpriză faptul că a existat în istoria capitalei o perioadă în care numărul cârciumilor îl depășea pe cel al străzilor, iar cititorilor trecuți de prima tinerețe, le poate oferi numeroase momente de nostalgie. De multe ori faima unei cârciumi era legată și de prezența constantă a vreunui scriitor celebru. O veți parcurge cu mare plăcere.

2023-03-22 01:39:07

0

Secretele Bucurestilor vol.10: Povesti incredibile la vreme de razboi in Bucuresti  - Dan-Silviu Boerescu

Secretele Bucurestilor vol.10: Povesti incredibile la vreme de razboi in Bucuresti - Dan-Silviu Boerescu

Acest nou volum cuprinde în paginile sale o serie de povești, care mai de care, mai incitantă, derulate în timpul celor două războaie mondiale. Aflăm câte ceva despre comportamentul ciudat al ocupanților germani în Bucureștiul anului 1916, sunt prezentate succint, câteva personaje feminine care au activat în domeniul spionajului și nu este uitat masacrul aviației americane din 4 aprilie 1944. Pentru cei pasionați de astfel de informații lucrarea este deosebit de utilă.

2023-03-22 01:23:46

0

Fecioarele - Alex Michaelides

Fecioarele - Alex Michaelides

Am citit cu mare interes, acest nou roman scris de Alex Michaelides. După impresia excelentă lăsată de romanul anterior și anume Pacienta tăcută, noua lucrare confirmă talentul excepțional al autorului. Mediul universitar care oferă cadrul acțiunii noului roman, îi este extrem de cunoscut naratorului. Acțiunea este captivantă, iar după ce parcurgi paginile lucrării, încerci un sentiment de regret că s-a terminat. Pentru cei pasionați de enigme și finaluri care sunt extrem de greu de anticipat, cartea constituie o adevărată provocare.

2023-03-22 01:10:39

1

Alfabetul doamnelor. De la doamna B. la doamna T. - Ioana Parvulescu

Trecând de clasele primare, această carte nu are o recomandare pentru o anumită vârstă. Ea este utilă tuturor acelora care vor să afle mai multe despre personajele feminine din literatura românească apărute până la începutul celui de-al doilea război mondial, elevilor din clasele V-XII, dar și ridicării la un nivel superior de analiză, specifică anilor de studenție- în special studenților de la Facultatea de Litere -, precum și celor trecuți de aceste două perioade, până la readucerea aminte specifică vârstei a treia. Această ediție revăzută și adăugită are o fluiditate a cuvintelor și ideilor caracteristică autoarei Ioana Pârvulescu determinându-te astfel să nu o mai lași din mână până la sfârșit. Recomand cartea tuturor cititorilor care, parcurgând-o, pot descoperi o autoare de prim rang, capabilă să te determine să cauți și alte lucrări ale acesteia.

2023-03-14 03:40:11

0

Istoria Bucurestilor - Constantin C. Giurescu

O istorie fascinantă pentru toți care trăiesc - de la naștere, prin adopție sau temporar în capitala țării. Emoționant este și faptul că autorul - remarcabilul profesor Constantin C. Giurescu a proiectat temele lucrării în timpul celor doi ani și jumătate cât a fost închis în sinistra închisoare de la Sighet. Este remarcabil că, parcurgând această lucrare, un cititor își poate regăsi rădăcinile. Minusul pe care - în opinia mea - îl înregistrează această ediție a III-a revizuită constă în faptul că ar fi trebuit să conțină mai multe hărți care ar fi putut da o mai mare valoare informațiilor cuprinse în paginile cărții. Categoric însă lucrarea este excepțională și în lipsă hărților, drept pentru care o recomand tuturor celor care sunt pasionați, în special, de istorie.

2023-03-13 11:10:33

0

Codul blestemat - Adam Blake

Codul blestemat - Adam Blake

O carte fascinantă care te captivează prin ritm și acțiune. O recomand tuturor cititorilor, în special acelora care caută în orice, o conspirație

2023-02-21 12:08:02

0

Minciuni mortale - Harriet Tyce

Minciuni mortale - Harriet Tyce

O carte pe care este imposibil să o lași din mână. Acțiunea este captivantă, iar răsturnarea de situație este excelentă. O recomand tuturor celor care vor să aibă confirmarea că o carte foarte bună, te face să pierzi noțiunea timpului.

2023-02-21 12:05:32

0

Coco la Ritz - Gioia Diliberto