Membru din 28/02/2016

1

19

comentarii

Jackie si Maria - Gill Paul

Jackie si Maria - Gill Paul

Autoarea a adus în atenția cititorilor mici frânturi din viața Mariei Callas, cântăreață de operă și soprană de talie internațională, supranumită și ,,La Diva Divina" sau ,,Tigroaica" , dar și din viața celei care a fost Prima Doamnă a Americii, soția celui de-al 35-lea președinte american, John F. Kennedy - Jackie Kennedy, supranumită și ,,Deget fermecat". De ce? Pentru că viețile celor două, diferite din multe puncte de vedere, se intersectează la un moment dat, destinul aruncându-le în vâltoarea vieții, fără ca vreuna dintre ele să poată deține controlul.

2022-02-10 12:00:06

0

Flacari gemene - Oana Stroe

Flacari gemene - Oana Stroe

În volumul de nuvele și povestiri ,, Flăcări gemene ", autoarea Oana Stroe și-a așternut pe hârtie propriile reflecţii, perspective, vise și realităţi, deschinzându-i cititorului calea spre afinitate, nostalgie, dragoste de viaţă și speranţă. Cartea are o încărcătură emoţională puternică, cele opt nuvele fiind îmbrăcate în sensibilitate, duioșie, curaj și forță interioară.

2022-02-10 12:00:06

0

Blocata intre cadavre - Theodora Savuli

Blocata intre cadavre - Theodora Savuli

Este un thriller psihologic tulburător, construit într-un mod incisiv, forțând astfel cititorul să își deschidă sufletul pentru a înțelege latura emoțională amețitoare a personajelor sale. Romanul explorează, cu inteligență, cele mai sumbre aspecte ale adolescenței, familiei și, nu în ultimul rând, ale societății românești de după anii 1990, prezentul fiind însă ���� centrul acțiunii.

2022-02-09 03:00:06

0

Ultimul mesaj - Laura Dave

Ultimul mesaj - Laura Dave

Este o poveste palpitantă, presarată cu suspans și cu ușoare accente de thriller, cu un subiect incitant si o intrigă interesantă, construită într-un ritm când liniștit, când sinuos, plină de mister și dominată, pe tot parcursul său, de întrebări ce îi accentuează dinamica. Deși intriga este clară, cartea ne vorbeste despre căsnicie, familie și tot ce implică acestea: responsabilitate, încredere, afecțiune, respect, loialitate și, nu în ultimul rând, iubire și sacrificiu.

2022-02-09 03:00:06

0

Doamna Eminescu. Cartea intai - Georgiana Vaju

În ,,Doamna Eminescu'', Georgiana Vâju și-a dorit, prin slova sa caldă, să aducă puțină alinare celei care a fost ,,un înger cu păr bălai și ochi albaștri. Ochi cari nu se uită atât de ușor", Doamna lui Eminescu, marea lui iubire, un suflet nedreptățit de soartă, un om despre care istoria a spus multe, adevăr și/sau neadevăr și, nu în ultimul rând, ca cititorii să o cunoască pe femeia și poeta Veronica Micle, dincolo de relația de iubire, tristă și zbuciumată, dintre aceasta și Mihai Eminescu. Dacă a reușit sau nu, cititorii se pot pronunța doar citind cartea. În ceea ce mă privește, spun din toată inima că Georgiana Vâju s-a întrecut pe ea însăși, dovedind cu prisosință că nu este un simplu autor de carte, ci o scriitoare ce știe să se joace, într-un mod brutal și fin deopotrivă, cu cuvintele, provocând o explozie de emoții.

2022-01-17 06:00:06

0

In pat cu regina - Eleanor Herman

In pat cu regina - Eleanor Herman

O lectură incitantă, pe alocuri spumoasă, un amestec dur de pasiune, cutezanță, iubire, viață și moarte!
Câți dintre noi nu și-au imaginat traiul femeilor de viță regală măreţ, înconjurate fiind de slujitori loiali gata oricând să le îndeplinească orice dorință, având alături soți și copii iubitori, trăind împreună o viață frumoasă și liniștită în palatele lor scăldate în lux? Istoria a dovedit că realitatea era cu totul alta, imaginea din ,spate” fiind mult mai sumbră, ba chiar dramatică.

2022-01-17 03:00:06

0

Intersectii - Daniel Zarnescu

Intersectii - Daniel Zarnescu

Un balans echilibrat între realitate și ficțiune, ,,,Intersecții" este un cumul de lecții de viață, un mix de acțiuni și reacțiuni, este un amestec de durere și eliberare, de respingere și acceptare, este o călătorie în trecutul nu foarte îndepărtat al țării noastre, în care românul începuse să bea cu nesaț din cupa libertății fără a ști însă să o definească, este o (re)cunoaștere a unor tipologii umane des întâlnite în jurul nostru, și atunci, dar și acum.

2022-01-17 03:00:06

0

Pacate arse Vol.1 - Raluca Iacob

Pacate arse Vol.1 - Raluca Iacob

Cartea ascunde printre filele sale o poveste frumoasă, scrisă cu înflăcărare, în care acțiunea, dar și personajele, principale și secundare, surprind și captează atenția încă de la început. Acestea, împreună cu o intrigă conturată pe fundalul unui Paris dezlănțuit, aduc un plus de savoare lecturii. Povestea este o explozie între durere și mâhnire, iubire și pasiune, este o călătorie printre vieți marcate de sărăcie, rasism, corupție, abuz emoțional și fizic.

2022-01-17 12:00:06

0

Ce vrem noi, femeile? - Isabel Allende

Ce vrem noi, femeile? - Isabel Allende

Romanul de față este o călătorie sufletească printre paginile nepalpabile ale unui album de amintiri, unele încărcate de nostalgie, durere, neputință, iar altele încărcate de frumusețe, duioșie, căldură sufletească. Citind acest roman nu poți rămâne indiferent. Fiecare filă vibrează de emoție, de tristețe, de furie, de duritate, dar și de iubire, pasiune. De ce? Pentru că autoarea are curajul să abordeze teme sensibile, controversate, conștientă fiind că va atrage asupra sa multe critici.
"Ce vrem noi, femeile? Despre dragostea nerăbdătoare, viața lungă și ursitoarele bune" de Isabel Allende nu este un simplu roman. Este o radiografie a unei lumi încă dominată de machism, a unei societăți dezbinată de sărăcie, mentalități învechite, interese personale, putere, războaie, dar care face pași mici spre eliberare, unitate, vindecare, iubire; este o lecție de istorie, una a Americii de Sud și a societății latino, dar nu numai; este o radiografie a sufletului feminin, a vieții în general.

2021-02-05 03:00:01

0

Nu sunt eu - Maia Morgenstern

Nu sunt eu - Maia Morgenstern

"Nu sunt eu" nu este un simplu roman! Este o călătorie a sufletului și a rațiunii unui om modest și, totuși, atât de complex, este o invitație la memorare și rememorare dar, mai ales, învățare, despre trecut și prezent, despre iubire, prietenie, loialitate, curaj și tărie sufletească, vise și speranțe. Fiecare filă vibrează de emoție pură. Cartea este un amestec dureros de inocență, veselie și căldură sufletească, dar și brutalitate, tristețe, durere.
S-au spus multe despre doamna Maia Morgenstern și multe se vor mai spune. Dar, indiferent că suntem sau nu fani ai actriței, nu putem nega magnetismul, serenitatea și grația cu care se prezintă pe scena teatrului sau a vieții. Simte, iubește, visează, crede, speră, dar, mai ales, trăiește!

2021-02-05 03:00:01

0

Jurnalul unui burlac. Conversatii cu mama - Mihai Bendeac, Emilia Bendeac

Nu știu ce să spun despre această carte! Nicidecum pentru că nu mi-ar fi plăcut. Din contră! Cartea aceasta este, de la prima filă până la ultima, numai zâmbet, râsete cu lacrimi, dar mai ales viață și iubire. Dincolo de exuberanță, umor, sinceritate brutală – chiar prea brutală privind anumite aspecte și/sau persoane, după părerea mea - , cartea atinge puncte sensibile ale sufletului uman, ale vieții în general. Printre rânduri, printre cuvinte, este posibil să ne întâlnim cu propria imagine, cea din copilărie, din adolescență, din tinerețe. Cartea evocă frumosul, dar, totodată, ascunde și adevăruri urâte despre noi ca oameni, ca societate.
Jurnalul unui burlac. Conversaţii cu mama” de Mihai și Emilia Bendeac este o radiografie a sufletului unui om simplu, dar inteligent, înzestrat cu un talent deosebit, un călător pe cărările întortocheate ale vieții, una dură și, totuși, atât de frumoasă.

2021-02-05 03:00:01

1

Portret in sepia - Isabel Allende

Portret in sepia - Isabel Allende

Autoarea ne surprinde cu o poveste uimitoare despe iubire, familie, fantomele trecutului, despre minciuni dar mai ales despre speranță și regăsirea de sine.
Cartea este structurată în trei părți și un epilog și, aparent, o are ca personaj principal pe tânăra Aurora del Valle. Spun aparent deoarece de alungul poveștii facem cunoștință cu multe personaje, unele foarte bine evidențiate și cu un rol important în formarea eroinei noastre, iar altele, pasagere, prin viața destul de agitată dar admirabilă a eroinei noastre.

2020-06-11 01:17:34

0

Povestea asta este despre Sarah - Pauline Delabroy-Allard

Autoarea are un stil fantastic, plin de contraste, dar și profunzime, tristețe. Este puternic, dureros, dar real.
Cartea este o călătorie a sufletului și a minții umane. Este călătoria prin tumultul vieții a femeii care are curajul să riște, este despre durere, viață și moarte, dar mai ales, despre iubire, pasiune.

2020-06-09 12:15:44

0