Membru din 10/04/2016

23

de aprecieri

51

Doamna Hayat - Ahmet Altan

Doamna Hayat - Ahmet Altan

O carte excelenta, de o sensibilitate rara, plina de caldura si emotie, simpla dar in acelasi timp profunda. Cea mai buna carte citita in acest an, pana acum, astept sa descopar ce carte o va egala ? Citita in cateva ore... o recomand !

2024-03-02 06:26:00

0

Regina frumusetii din Ierusalim - Sarit Yishai-Levi

Este un roman al iubirii, iertarii dar si al istoriei statului evreu. Surprinde traditii si modul de viata zilnic dar si forta feminina, capabila sa reziste in orice circumstante. Iubiri interzise sau împlinite, secrete socante, lupta pentru cautarea sensului vietii sau pentru supravietuire, complicatele relatii parinti-copii, traditii si istorie în batrânul Oras Sfant sunt câteva dintre temele romanului lui Sarit Yishai-Levi, saga familiei Armoza urmarita de-a lungul a patru generatii. Un roman interesant și fascinant, o lume in care te contopesti cu trairea personajelor. Este un roman pentru cei ce iubesc poporul evreu, istoria lor si vor sa-i cunoasca mai mult.

2024-02-03 09:39:24

0

Brocart de toamna - Teru Miyamoto

Brocart de toamna - Teru Miyamoto

Da, 5 stele cu steluta. O carte de o frumusete zguduitoare, mi-a placut foarte mult, o poveste de viata, asa cum este viata cu bune, cu rele, cu intamplari la care nu te poti gandi ca ti se pot intampla si tie, cu iubire si deznadejde dar si cu iertare si vindecare. O recomand, e o poveste scurta care iti atinge si inima si sufletul.

2024-01-07 11:39:07

0

Inainte sa fim ai vostri - Lisa Wingate

Inainte sa fim ai vostri - Lisa Wingate

Chiar daca e bine scrisa si inspirata din povestea reala o orfelinatelor de copii, din intamplarile traite de cei care au fost luati de langa familiile lor incepand cu anii 1920 pana in 1950, e o carte trista si dureroasa. Povestea e impletita cu o poveste din prezent de la care a pornit descoperirea trecutului tainuit. Multa tristete si durere si foarte putina dragoste. E o carte buna dar nu neaparat printre preferatele mele.

2023-12-01 03:39:57

0

Olga - Bernhard Schlink

Olga - Bernhard Schlink

Olga si povestea ei, citez "Uneori mi-e mila de mine, cea crescuta fara iubire, care pana si cu tine isi putea trai iubirea aproximativ”...e tristă povestea ei. Duce o viata modesta, searbada dar este puternica si blanda si calda. Un alt citat care mi-a placut: ” nu poti profita la maximum de ce ti-e dat daca nu accepti asta”

2023-11-14 10:35:27

0

Profesorul si menajera - Yoko Ogawa

Profesorul si menajera - Yoko Ogawa

Un roman dragut, simpatic, despre prietenia neconditionata dintre menajera si profesorul amnezic de matematica, Profesorul isi poate folosi memoria doar 80 de minute pe zi si totul se raporteaza la cifre, numere si matematica . La cei doi se adauga si fiul menajerei, numit de profesor "Radical" iar legatura dintre cei trei devine tot mai stransa, calda si emotionanta. Pentru cei ce iubesc matematica, o pot (re)descoper i:)

2023-11-11 09:05:21

0

Profesoara de pian - Janice Y.K. Lee

Profesoara de pian - Janice Y.K. Lee

Nu este ceea ce ma asteptam, ma gandeam la o poveste de dragoste diferita , la descrierea unor obiceiuri, a unei noi culturi ... M-am trezit in razboiul dintre chinezi si japonezi, in lagar, cu lupta acerba pentru supravietuire cu pretul demintatii si al decaderii morale. Claire, personajul principal este de fapt in plan secundar, printre multi altii, o persoana imatura si nefericita.

2023-11-11 08:20:50

0

Dragoste si alte cuvinte - Christina Lauren

O povestioara draguta pentru adolescenti, o lectura usoara, de weekend. O poveste de dragoste cu final previzibil, pentru mine o dulcegarie putin prea siropoasa. Traducerea m-a dezamagit, folosirea cuvintelor urbane, de cartier nu cred ca are ce cauta in romane si carti pentru adolescenti. ex. cuvantul "naspa" sau cuvantul "gen" folosit fara sens si mult prea des, l-am gasit de doua ori in aceeasi propozitie, naspa : )

2023-10-22 07:07:54

1

Confesiunile unei ratate trecute de 40 de ani - Alexandra Potter

...ooo, da! o carte faina de cinci stele cu steluta :) ! Cred ca cei mai multi ne regasim in aceasta carte indiferent daca suntem singuri, divortati, am pierdut un partener drag sau avem o casnicie perfecta :)) Sunt momente cand viata e complicata si haotica, cand suntem confuzi, demoralizati, debusolati ... sau poate numai unii ? ...pentru aceia e cartea, nu pentru cei perfecti. Am invatat multe din carte , cel mai mult mi-a placut expresia " nu lasa mai binele sa fie dusmanul binelui !" Trebuie citita !

2023-09-16 09:42:55

0

Povesti de dragoste la prima vedere

Povesti de dragoste la prima vedere

Am ramas putin dezamagita, de la acesti autori mă asteptam la mai mult. Nu m-au incantat in mod deosebit povestile lor. Cel mai mult mi-a placut Radu Paraschivescu, simpatic, ca de obicei.

2023-09-15 11:24:41

0

Simon - Narine Abgarian

Simon - Narine Abgarian

Efectiv ador aceasta autoare ... si astept urmatoarea carte! Surprinde extraordinar prin intamplarile si trairile sufletesi, nu se poate sa nu te regasesti si sa nu inveti din ceea ce spune ! Parca vad un film in fiecare carte. O lectura usoara, placuta, o incantare si o bucurie !

2023-09-15 09:39:55

1

Onoare - Elif Shafak

Onoare - Elif Shafak

Am citit cartea in concediul din Turcia si m-a ajutat sa-mi imaginez si mai usor povestea uitandu-ma la chipurile lor... Un fir narativ care te tine in suspans pagina dupa pagina. Daca iubiti povestile despre musulmani , aceasta carte o sa va ajute sa-i cunoasteti si mai bine. O poveste cutremuratoare pe care o veti citi cu nerabdare si cu siguranta veti cauta o alta carte a acestei minunate si captivante scriitoare.

2023-08-29 10:52:26

0

Femeia minimarket - Sayaka Murata

Femeia minimarket - Sayaka Murata

Femeia minimarket este o ilustrare scrisa cu umor a ceea ce trebuie să facă un adult pentru „a funcționa” în lumea reala. Pe un ton semi-amar, pe alocuri trist , Keiko, este perceputa ca ciudata si defecta pentru ca nu se incadreaza cerintelor societaii ( nipone ) ascensiunea in cariera si familia. Din pacate o casnicie de convenienta nu face decat sa-i adanceasca drama. Acesta este motivul pentru care „nu mișcă” din minimarket – vrea să dea impresia unei persoane „normale " , iar programul fix, regulile închise și ierarhia fără ambiții îi oferă exact cadrul necesar pentru a se iluziona că „se încadrează”. Trista aceasta poveste dar reala din nefericire. Oare cate compromisuri facem si noi de dragul aparentelor ?

2023-08-29 10:44:29

0

Sfarsitul soaptelor. Decembrie 1989 - Ruta Sepetys

Multumim Ruta Sepetys pentru toata munca, cercetarea si documentarea de care noi ne bucuram citind pe nerasuflate acest minunat roman. Pentru cei care am trait inainte de 1989 nu e ceva strain de noi, e o poveste trista dar din pacate plauzibila. Pentru copiii nostri, pentru cei interesati de ce a fost inainte de '89 e o carte care trebuie citita ! As vrea sa citesc un roman la fel de valoros scris de un scriitor roman, ... cine, cand ?

2023-04-24 09:38:17

0

Povestea mea nescrisa - Jane Thynne

Povestea mea nescrisa - Jane Thynne

O carte placuta, interesanta care ne dezvaluie o parte mai putin cunoscuta a lumii sfasiata de cel de-al Doilea Razboi Mondial care te cucereste cu de toate: dragoste, legaturi de familie, caractere puternice si nu in ultimul rand istorie ! Mi-a placut foarte mult, o recomand !

2023-04-24 09:26:18

0

Madame Picasso - Anne Girard

Madame Picasso - Anne Girard

O carte fermecatoare, o eroina uimitoare si un artist inegalabil. As indrazni o comparatie " unele iubiri sunt mult prea rare pentru ca ranile sa se vindece vreodata" ( citat din carte) si unele carti sunt atat de imersive incat nu le poti uita vreodata : Madam Picaso, Doamna Nobel...

2023-04-02 11:38:55

0

Secretele din Jaipur - Alka Joshi

Secretele din Jaipur - Alka Joshi

Daca ai citit primul volum nu ai cum sa nu il doresti pe al doilea :) Desi nu urmareste doar personajul principal ci si celelalte personaje care apar in primul volum, mie mi s-a parut putin fortata. Aceasta artista le stie cam pe toate si indreapta toate lucrurile si rezolva pana si problema tehnica care a dus la drama prabusirii balconului noului cinematograf. Inteleapta femeie ! :) Dar, din nou, o reusita poveste cu detalii fascinante care surprind cultura indiana a anilor "50-'60. O lectura placuta de weekend.

2023-03-26 11:09:12

0

Artista Henna - Alka Joshi

Artista Henna - Alka Joshi

Mi-a placut mult, o incantare ! O poveste frumoasa despre curaj in lupta cu vicisitudinile vietii si in acelasi timp, afland lucruri noi despre cultura, obiceiurile si traditiile indiene.

2023-03-26 10:49:36

0

Femeia cu fusta violet - Natsuko Imamura

Nu mi-a placut, nu am gasit nici un sens in toata povestea. Doar coperta si titlul sunt interesante, atat.

2023-03-20 01:49:36

0

Frustrarile unei femei grase - Sorin Oprea

O carte care mi-a placut foarte mult, m-a surprins dl Oprea cat de fidel a redat frustrarile femeii grase. De altfel am participat cu multi ani in urma la sustinerea unei teze de doctorat si doctorandul sustinea acelasi lucru, e greu sa-ti dai seama daca autorul este femei sau barbat, cu atat mai de exceptie in acest caz cand sunt tratate subiecte atat de delicate. Domnule Oprea va apreciez, ati scris o carte sensibilă care surprinde cu mare fidelitate trairi si sentimente profunde în care m-am regasit si nu pot omite legatura pe care o evidentiati intre om si Dumnezeu. Până omul nu-si pune viata in ordine si pe vericala, este tot fara sens oricat de bine ar arata în exterior. O carte exceptională, felicitari !

2023-03-20 01:47:24

0

Femei pe rug - Kiran Millwood Hargrave

Femei pe rug - Kiran Millwood Hargrave

Pentru mine nu a fost o poveste frumoasa, a fost o poveste trista, terifianta despre supravietuire, despre conditii de viata neimaginabil de dure si aspre. Ceea ce m-a frapat însa, a fost ce au putut sa faca oameni asa zis crestini, impotriva semenilor lor, in numele bisericii, sa condamne la moarte si sa ucida cu mainilor lor fara argumente, doar pe suspiciuni si vorbe goale, asa zisa vrajitorie. O carte intunecata si dureroasa.

2023-03-13 08:36:46

3

Darul croitoresei - Fiona Valpy

Darul croitoresei - Fiona Valpy

O poveste care m-a prins mai greu, dar apoi mi-a starnit curiozitatea prin derularea evenimentelor. Parisul anilor 1940, ocupat de nazisti si implicarea unor croitorese in miscarea de Rezistenta dar si povestile lor de viata si idilele traite, totul vazut si descoperit de o tanara care cauta sa isi descopere trecutul, De la mine un 8 pentru aceasta carte... :)

2023-02-22 07:26:26

0

Fata cu palton albastru - Monica Hesse

Fata cu palton albastru - Monica Hesse

Un roman trist despre suferintele celui de-al Doilea Razboi Mondial in Olanda, suferinte atat pentru evrei cat si pentru olandezi. O carte despre prietenie, curaj, sacrificiu si dragoste adolescentina. Dupa ce am citit romanul, am stat si m-am gandit cum as fi reactionat eu daca eram in locul tinerilor olandezi ? Mi-as fi riscat viata sa salvez oameni nevinovati care mergeau spre moarte, ma implicam? sau as fi stat in casa, uitandu-ma dupa o perdea la ce se intampla afara ? ...

2023-01-22 08:47:36

0

O fata ca tine - Maureen Lindley

O fata ca tine - Maureen Lindley

Un roman care te cucereste pagina cu pagina, o calatorie complicata, plina de greutati a unei vieti traita intr-o lume absurda si a unei istorii de trista amintire. Captivanta, fascinanta, o poveste trista dar spusa cu har si delicatete. O recomand cu drag !

2023-01-22 08:39:37

0

Acolo unde canta racii - Delia Owens

Acolo unde canta racii - Delia Owens

Da, o carte de 5 stele! M-a captat, m-a surprins, m-a fermecat prin naturalete, prin imagini, prin inocenta si mai ales prin finalul cartii.. Am citit cartea si in aceeasi zi am vizionat si filmul, bunicel dar nu se compara cu savoarea cartii ( mai ales dupa ce mi-am varsat din greseala cafeaua pe carte... :( ... :)

2023-01-07 09:53:15

1

Din cer au cazut trei mere - Narine Abgarian

Am cumparat cartea din librarie, de mult o doream ... si a meritat, am citit-o intr-o seara si mi-a dat o stare de bine, de speranta. Sa nu disperam niciodata, Dumnezeu nu ne da mai mult decat putem duce dar da, ne da mai mult bine decat meritam ! O poveste frumoasa, extrasa din amanuntele vietii, plina de tandrete, observatie fina si umor.

2022-11-20 09:00:11

0

Fantanile tacerii - Ruta Sepetys

Fantanile tacerii - Ruta Sepetys

O carte citita in doua zile, o uluitoare poveste de dragoste impletita cu cruda istorie a Spaniei din perioada lui Francisco Franco. Ruta Sepetins ne invata din nou istorie prin povestea captivanta a unor oameni care au suferit enorm dar au rezistat in saracia lor lucie, altii carora li s-a oferit totul in viata si cat de nesemnificativa este diferenta dintre cele doua clase atunci cand este iubire.

2022-01-24 03:00:11

0

In timp ce Parisul dormea - Ruth Druart

In timp ce Parisul dormea - Ruth Druart

Inca o carte despre ororile holocastului. Cred ca oricate povesti ar fi scrise tot nu ar fi indeajuns pentru cata durere a fost . Aceasta este o poveste atat de frumos descrisa incat pare reala si cine stie daca nu a fost ? Pentru cei care iubesc evreii si pentru cei care vor sa stie mai mult din aceea perioada trista... scrisa frumos, cursiv, captivant !

2022-01-24 03:00:11

0

Serenada pentru Nadia - Zulfu Livaneli

Serenada pentru Nadia - Zulfu Livaneli

O carte de mii de stele, printre cartile de top citite in acest an. O carte pe care o iei cu tine ca sa mai citesti o pagina chiar daca stii ca e imposibil :) Mi-a placut mult acest scriitor turc Zulfu Livaneli, m-a cucerit din prima clipa. Am invatat istorie, geografie si nu in ultimul rand ca indiferent de cultura, etnie si religie, suntem oameni si iubirea si razboiul le simtim la fel. Un mistery literar, o meditatie profunda cu privire la natura pierderii... Nava Struma ingropata adanc in Marea Neagra prin aceasta poveste de dragoste nu vrea sa se lase data uitarii...

2021-12-05 09:00:01

1

Doamna Nobel -  Lisa Stromme

Doamna Nobel - Lisa Stromme

O alta carte, pentru mine de 5 stele! :) Inspirata din fapte reale, e povestea de dragoste a marelui Alfred Nobel si naiva fata de la florarie. Pe de alta parte il cunoastem pe domnul Nobel in toata generozitatea si bunatatea lui, cunoastem suisurile si coborasurile, luminile si umbrele din viata marelui chimist.

2021-03-15 09:00:01

1

Fiica Reichului - Louise Fein

Fiica Reichului - Louise Fein

O poveste fascinanta despre tragedia celui de-al Doilea Razboi Mondial, despre nazismul vazut din interior dar si despre puterea dragostei care transforma indoctrinarea oarba in revolta eroica... superba !

2021-03-15 09:00:01

0

Iubita comandantului - Pam Jenoff

Iubita comandantului - Pam Jenoff

Un roman fictiune, o poveste de dragoste intre o evreica poloneza si un inalt oficial nazist. ...e captivanta, frumoasa si dureroasa in acealasi timp. O poveste pentru cei ce iubesc evreii si toata durerea acestui popor. O carte pe care o lasi din mana doar ca sa-ti mai faci o cafea sau un ceai...:)

2021-02-20 09:00:01

0

Copiii de pe Volga - Guzel Iahina

Copiii de pe Volga - Guzel Iahina

Cartile autoarei le-am citit in ordinea publicarii lor si evident de la aceasta am avut si mai mari asteptari. Romanul a fost scris in viziunea mea ca fluviul Volga uneori linistit alteori cu ape inghetate si gheturi involburate ( o mare parte a Volgai este ingheata si 3 luni ). Am fost alaturi de ciudatul profesor Bach dar simultan am trait si alaturi de coloniile germane de pe Volga in perioada instaurarii comunismului. Realitatea impletita cu lumea magica si descrierile detaliate pentru mine au fost un pic obositoare . Mi-a plact mai mult Zuleiha...

2020-08-09 10:09:15

0

Fetita careia nu-i placea numele sau - Elif Shafak

Recenzie scrisa de fetita mea care are 10 ani : In aceasta carte este vorba de o fetita care e batjocorita la scoala din cauza numelui ei, Sakiz Sardunya = muscata curgatoare. Se intalneste cu doi copii magici care o duc in tara lor. Acolo ea este pusa la grele incercari dar cu ajutorul mintii ruseste sa le depasesca. Autoarea scrie despre despre cuvintele folosite de parintii atunci cand vreau sa schimbe subiectul in prezenta copiilor sau atunci cand ii considera pe copii prea mici : de ex: "minte de copil" , "punct".

2020-08-08 08:39:15

1

Oscar si Tanti Roz - Eric Emmanuel Schmitt

O carte pe care am citit-o cu voce tare impreuna cu fetita mea, o recomand cu mare drag. E trista si dureroasa dar si durerea face parte din viata si din nefericire nici copiii nu sunt scutiti... Ar fi bine sa apreciem fiecare moment petrecut alături de cei dragi si sa ne putem bucura de fiecare lucru care ne înconjoară.

2020-08-05 02:39:14

0

Copilul lui Noe - Eric Emmanuel Schmitt

Copilul lui Noe - Eric Emmanuel Schmitt

Una din povestile cutremuratoare si dureroase ale evreilor, vazuta prin ochii unui copil, Joseph. Intamplarea are loc in Belgia anului 1942. Alaturi de Parintele Pons - unul din "Drepti ai popoarelor" care il salveaza, pe langa alti 271 de copii, Joseph incearca sa inteleaga credinta, ca "ceea ce conteaza nu e ce gandeste Dumnezeu despre oameni, ci ceea ce gandesc oamenii despre Dumnezeu" si descopera diferentele dintre religia ebraica si cea crestina. Imi place mult ce simpla si curata este redata adevarata credinta: "tu devii crestin cand socotesti ca Isus este cu adevarat Fiul Lui Dumnezeu, ca in El Dumnezeu s-a intrupat, a murit si-a inviat." Un roman inspirat din intamplari adevarate plin de sensibilitate si emotie.

2020-08-05 02:09:14

0

Raif Badawi, sotul meu, povestea noastra - Ensaf Haidar, Andreea C. Hofmann

O carte impresionanta, adevarata, superba dar in acelasi timp trista, o poveste care isi astepata finalul ...as vrea din toata inima sa fie cu happy-end. Povestea este despre doi tineri a caror dragoste rezista impotriva vicisitudinilor vietii. Ii admir pe cei doi, EL, un luptator indarjit inca de cand era copil impotriva nedreptatilor si a constrangerilor religioase pentru care inca sufera iar EA este o femeie plina de incantare, desteapta, frumoasa, intuitiva, curajoasa, o mama si o sotie devotata. Le doresc din toata inima o viata frumoasa impreuna ! O carte pe al carui review m-am chinuit sa-l scriu de cateva si nu mi-a fost acceptat ...dar nu am renuntat pentru ca aceasta carte trebuie citita ! :)

2020-08-05 01:39:14

0

Calatoria Cilkai - Heather Morris

Calatoria Cilkai - Heather Morris

Un roman captivant, cuceritor, care se desfasoara in gulagul sovietic de la Vorkuta in care domina frigul, foamea si desnadejdea. E greu de imaginat cum o tanara de 15 ani supravietuieste lagarului de la Auschwitz- Birkenau si ajunge la 18 ani sa faca fata din nou cruzimii de aceasta data din lagarul rusesc. Un personaj cu tarie de caracter, stapanire de sine, cu o darzenie inversunata care trece prin suferinta atroce si ne ofera o lectie a supravietuirii. Mi-a placut parca mai mult decat Tatuatorul...

2020-07-24 08:00:06

0

eBook Tatuatorul de la Auschwitz - Heather Morris

Un altfel de roman despre lagarul de la Auschwitz, bazat pe o poveste reala, captivanta si dureroasa. E surprinzator ca in acest loc al durerii, si al mirosului de moarte iubirea aduce speranta si raza de lumina in intunericul nesfarsit.

2020-07-24 08:00:06

0

Tatal celuilalt copil - Parinoush Saniee

O lectura emotionanta, o lectie de viata, o carte pentru toti parintii. Avem ce invata din ea, sa ne pretuim copiii si sa-i consideram asa cum sunt, un mare dar de la Domnul !

2020-07-21 11:25:09

0

Suflete in noapte - Kent Haruf

Suflete in noapte - Kent Haruf

O carticica ( caci e subtirica ) plina de sensibilitate si gingasie, O poveste despre curaj, despre asumare si putere impotriva prejudecatilor uneori chiar si a celor dragi. O carte care ne aminteste, din nou, ca iubirea nu are varsta... A fost o lectura placuta si duioasa .

2020-07-19 10:52:11

0

Ugly Love. Despre fata urata a iubirii - Colleen Hoover

O carte usoara, comerciala, de citit cand ai cumparat-o si nu a sosit coletul cu cele noi :) Imi pare rau de timpul pe care i l-am acordat. Nu inteleg de ce e bestseller NY Times ? - doar pentru a o face vandabila ?! O carte cu personaje imature: ea gasculita naiva dusa de nas, el masculul feroce... Pe mine nu m-a impresionat cu nimic.

2020-07-19 10:37:11

1

Fata cu palton albastru - Monica Hesse

Fata cu palton albastru - Monica Hesse

Un roman de fictiune dar care a plecat de la evenimente reale ale celui de-al Doilea Razboi Mondial din Olanda. O atmosfera deprimanta, crunta si nemiloasa pentru evrei dar si pentru olandezi. O carte despre prietenie, curaj si sacrificiu; o poveste captivanta si rascolitoare in acelasi timp.

2020-06-04 10:31:45

0

Sint o baba comunista! - Dan Lungu

Sint o baba comunista! - Dan Lungu

O carte scrisa cu talent si umor, un roman pe care mai ales nostalgicii epocii comuniste ar trebui sa il citeasca. Am trait copilaria si adolescenta in acea perioada si nimic nu mi-e strain din ce am citit, da, asa este, toata lumea se descurca si nimeni nu a murit de foame dar libertatea, umilinta, frica, telefoanele ascultate, retrogradarea tatalui meu ? ... faptul ca securitatea m-a anchetat cand eram un copil de 10 ani... ahhh si acum ma iau fiori cand imi amintesc hainele lor de piele... O recomand, o carte care se citeste usor, o lectura placuta !

2020-06-01 11:16:45

0

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

Pacienta tacuta - Alex Michaelides

O carte interesanta care iti poate captiva atentia cateva ore bune, usor de citit si de inteles cu un final interesant. Un thriller psihologic despre o pacienta cu boala mintala si un terapeut care este la fel de bolnav ca pacienta... :)

2020-05-23 04:46:41

0

Povestea mea - Michelle Obama

Povestea mea - Michelle Obama

O carte scrisa ca o poveste care te cucereste prin naturalete, umor si sinceritate. Am fost impresionata de mama ei, o femeie simpla care a stiut sa-si motiveze si sa-si incurajeze copiii.

2020-05-23 03:31:41

0

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

Iarta-ma ca te-am iubit - Ela E.H.

O carte care va sta pe randul doi in biblioteca ( unde nu se vede :), potrivita pentru adolescente naive. Slabuta, am citit-o in cateva ore, un inceput de telenovela, previzibil si un final banal. II acord o stea pentru coperta.

2020-05-23 03:00:06

7

Invatare. Memorii - Tara Westover

Invatare. Memorii - Tara Westover

O carte remarcabila care m-a fascinat. O poveste despre puterea pe care o acordam celor pe care ii iubim, despre faptul ca orice am deveni, orice ne-ar transforma suntem mereu acceasi persoana, o carte despre modul in care educatia ne ajuta sa ne cunoastem mai bine. Un citat care mi-a placut : "chiar si aurul pare mat daca lumina nu e buna. "

2020-05-20 06:11:28

0

Apicultorul din Alep - Christy Lefteri

Apicultorul din Alep - Christy Lefteri

Mi-a placut mult ! Este povestea trista a unei familii care ducea o viata linistita dar caruia razboiul i-a distrus tot ce a realizat, i-a lasat fara case, fara munca si fara fii... Ce vina au avut acesti oameni familisti si pasnici care si-au castigat existenta din apicultura -pasiunea lor? O care care ma determina sa privesc cu mai multa compasiune si empatie oamenii refugiati. Nu de prea mult bine sau de dragul unei aventuri au lasat totul in urma si au pornit spre necunoscut...

2020-04-28 10:28:06

1

Aripi de bruma - Sylvia Day

Aripi de bruma - Sylvia Day

O carte pe care nu merita sa dati banii si sa ocupe un loc in biblioteca, am fost total dezamagita, e Sandra Brown cu o alta coperta. O carte cu actiune siropoasa si ieftina si un final previzibil. Pentru mine a fost o pierdere de timp cand sunt atatea carti bune de citit... Am fost pacalita de titlu si coperta pentru care am acordat o steluta.

2020-04-23 09:43:03

1

Supravietuitorii - Georgia Hunter

Supravietuitorii - Georgia Hunter

O carte impresionanta despre puterea de a lupta si a spera.... O poveste adevarata a membrilor unei familii de evrei din Polonia. Inca o data am realizat ce inseamna cu adevarat familia si educatia primita in primii ani de viata, unitatea si caldura unei familii.

2020-01-17 09:58:11

0