headerdesktop cve26iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile cve26iun25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🍉Curtea Veche -20% -30%

DOAR AZI⏰

Alege-ți lecturile de vară,

Răsfoiește și comandă!

B2B Customer Engagement Strategy: An Introduction to Managing Customer Experience

B2B Customer Engagement Strategy: An Introduction to Managing Customer Experience - Daniel D. Prior

B2B Customer Engagement Strategy: An Introduction to Managing Customer Experience

This textbook introduces students to customer engagement strategy in B2B markets, the foundation of which is customer engagement capability. Companies must develop and implement four sub-capabilities – customer journey management, customer relationship management, customer communications and data analytics and insight to succeed.
Citeste mai mult

-10%

transport gratuit

PRP: 455.52 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

409.97Lei

409.97Lei

455.52 Lei

Primesti 409 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

This textbook introduces students to customer engagement strategy in B2B markets, the foundation of which is customer engagement capability. Companies must develop and implement four sub-capabilities – customer journey management, customer relationship management, customer communications and data analytics and insight to succeed.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one