headerdesktop libfesttimer26octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile libfesttimer26octo25

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

🎉LIBfest e ON!🎉

Reduceri de până la -80%,

Cărți cu Autograf, Dialoguri

Spre experiențele culturale >>

Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

De (autor): Renee Evenson

Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results - Renee Evenson

Customer Service Training 101: Quick and Easy Techniques That Get Great Results

De (autor): Renee Evenson

Evenson, Renee: - REN'E EVENSON is a small-business consultant specializing in workplace communication and conflict resolution strategies. She is the author of several books, including Powerful Phrases for Effective Customer Service and Customer Service Training 101.
Citeste mai mult

LIBfest %

-15%

transport gratuit

PRP: 178.49 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

151.72Lei

151.72Lei

178.49 Lei

Primesti 151 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

Livrare in 2-4 saptamani

Descrierea produsului

Evenson, Renee: - REN'E EVENSON is a small-business consultant specializing in workplace communication and conflict resolution strategies. She is the author of several books, including Powerful Phrases for Effective Customer Service and Customer Service Training 101.
Citeste mai mult

S-ar putea sa-ti placa si

De acelasi autor

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Istoricul tau de navigare

Acum se comanda

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one
Accessibility Logo