Jocuri didactice clasa 1 si 2
De (autor): Alexandrina Dumitru , Viorel-George Dumitru
Daca jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil isi modeleaza propria-i statuie, atunci cu prisosinta procesul de predare-invatare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei tinte; elev si cadru didactic conlucreaza, genereaza acele forte necesare formarii si informarii.
Pornind de la litere jucause, incurcaturi de limba, prin jocuri de-a numaratoarea, desene cu numere, spre adevar si minciuna, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat si entuziasmat invata sa comunice, intelege ce este matematica, se descopera ca om, contribuie la sanatatea si motricitatea proprie.
Lucrarea de fata a fost realizata pentru a raspunde continuturilor specifice curriculumului claselor I si a II-a. Aceasta expune, explica folosind drept criteriu de ordonare disciplina scolara, dar si dificultatea in abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competente fundamentale in formarea personalitatii copilului.
-5%
PRP: 17.50 Lei
Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.
16.62Lei
16.62Lei
17.50 LeiPrimesti 16 puncte
Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!
Indisponibil
Pentru a putea comanda rapid este nevoie sa introduceti numarul dvs de telefon in formatul 0xxxxxxxxx (10 cifre).Un operator Libris.ro va suna si va cere telefonic restul datelor necesare.
Descrierea produsului
Daca jocul este un impuls irezistibil prin care fiecare copil isi modeleaza propria-i statuie, atunci cu prisosinta procesul de predare-invatare este cadrul potrivit pentru atingerea acestei tinte; elev si cadru didactic conlucreaza, genereaza acele forte necesare formarii si informarii.
Pornind de la litere jucause, incurcaturi de limba, prin jocuri de-a numaratoarea, desene cu numere, spre adevar si minciuna, cu mi ngea prin tunel, copilul uimit, interesat si entuziasmat invata sa comunice, intelege ce este matematica, se descopera ca om, contribuie la sanatatea si motricitatea proprie.
Lucrarea de fata a fost realizata pentru a raspunde continuturilor specifice curriculumului claselor I si a II-a. Aceasta expune, explica folosind drept criteriu de ordonare disciplina scolara, dar si dificultatea in abordare, jocuri didactice incitante, atractive, instructive, generatoare ale unor competente fundamentale in formarea personalitatii copilului.
Detaliile produsului
- Categoria: Culegeri Auxiliare
- Autor: Alexandrina Dumitru, Viorel-George Dumitru
- Editura: CORINT
- Editie: Necartonata
- Format: 260X205
- Nr. pagini: 128
- Materie: Transdisciplinar
- Clasa: Clasele 1-4, Clasa 4, Clasa 2, Clasa 3, Clasa 1
- Cod: COR978-973-135-779-9
De pe acelasi raft
De acelasi autor
Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!