Logica si gandire critica

Logica si gandire critica - Alin Alexe, Ania Mihailescu Pirvan, Florinela Mihailescu Pirvan, Tudor Alexe

Logica si gandire critica

Logica si gandire critica. Ghid complet de rezolvare a grilelor de logica formala si gandire critica. Admitere Facultatea de Drept

Candidatii care sustin examenul de admitere la facultatile de Drept au in acest ghid complet de rezolvare a problemelor de logica formala si gandire critica, o unealta metodologica accesibila si utila pentru intelegere, rezolvare si reusita. In elaborarea acestei carti, am incercat sa privim problemele de gandire critica si logica formala, din perspectiva efortului pe care un elev de liceu ar trebui sa il depuna pentru a putea rezolva, fara sa greseasca si intr-un timp cat mai scurt, orice problema de tipul celor propuse de examinatori. In acest sens, am mizat pe exhaustivitatea rezolvarii modelelor si subiectelor prin metode diverse, lasand celor care se pregatesc pentru admiterea la facultatile de Drept, libertatea de a alege cea mai rapida metoda de rezolvare. Munca de echipa, la care fiecare autor si-a adus aportul testand, formuland, verificand ori chiar clarificand sau inventand metode si exercitii propuse, s-a materializat in aceasta carte, munca la finalul careia putem spune: "Este uimitor cate poti realiza, daca nu-ti pasa cui ii revin meritele." (Harry S. Truman) Fiind singura carte care rezolva integral atat subiectele de gandire critica si logica formal , cat si modelele propuse din acest tip de subiecte pentru examenele si simularile de examene de admitere la facultatile de Drept, fiecare prin mai multe metode, o consideram o raritate printre publicatiile de profil, si cum raritatea, de obicei, are valoare... rugam cititorul sa formuleze singur concluzia acestei entimeme de gradul al treilea, cunoscuta si ca entimema didactica, deoarece era folosita in procesul educativ al scolilor filosofice din antichitate, atunci cand se urmarea implicarea discipolilor in rationare. - Autorii

nou

40.00Lei

40.00Lei