Countdown header img desk

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Countdown header img  mob

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Montessori. Asocieri: Obiecte si intrebuintarea lor

Montessori. Asocieri: Obiecte si intrebuintarea lor
Rasfoieste

Montessori. Asocieri: Obiecte si intrebuintarea lor

    In pedagogia montessoriana, notiuni aparent complexe le sunt prezentate copiilor de la o varsta frageda. Maria Montessori era de parere ca nu exista „cunostinte usoare si cunostinte grele". „Mintea absorbanta" a copilului poate sa asimileze cu aceeasi usurinta atat cuvintele simple, cat si pe cele considerate complicate. De la nastere si pana la 3 ani, copilul isi dezvolta lirnbajul si isi insuseste spontan notiuni si cuvinte, oricat de complexe. Este, asadar, ideal sa-i stimulati acest interes natural, chiar inainte ca micutul sa inceapa sa vorbeasca. Nu va temeti ca demersul este prematur. Cuvintele pot fi cunoscute inainte de a fi rostite. Nu subestimati copilul si nu ratati perioada senzitiva caracterizata de interesul pentru limbaj, ci folositi-o din plin, facilitand achizitia de termeni utili pentru cultura sa generala.
    Pachetul familiarizeaza copilul cu 25 de obiecte utile si ilustreaza, deopotriva, intrebuintarea lor. Notiuni opuse, organizate in diferite categorii: dimensiuni, stari, senzatii sau pozitii in spatiu. In functie de diferite criterii, obiectele sunt impartite pe categorii: "in trusa de scule"; "la scoala"; "in trusa de lucru manual"; etc.
   Contine: • 25 de perechi de carduri obiect-utilizare • denumiri bilingve (romana / engleza) • pictograme pentru sortare facila si clasificare • informatii utile
    Fragment din regulamentul de joc:
 
  „PASUL 1: Introducerea notiunii plecand de la lumea reala
    Alegeti trei obiecte. Prezentati-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire. Invitat-l apoi sa le exploreze cu ajutorul simturilor: sa le pipaie, sa le miroasa, sa le manipuleze. Exemplificati utilitatea fiecareia, lasand copilul sa incerce acolo unde folosirea nu implica riscuri. 
 
  PASUL 2: Lectia in 3 timpi
    1. Numirea - Alegeti 3 carduri cu obiecte din aceiasi categorie si aratati-i-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire: „Ace(a)sta este un/o ...”. Asezati cardurile intotdeauna dinspre stanga spre dreapta — ordinea citirii, folosita in pedagogia montessoriana. Repetati numirea de cateva ori, indicand cardul corespunzator. 
    2. Recunoasterea - Folositi aceasta etapa fie in completarea primeia, fie intr-o activitate ulterioara. Este cea mai importanta parte a lectiei si se recomanda sa dureze mai mult decat celelalte. Dati-i copilului cardurile sa le aseze pe masuta sau pe covorasul de activitati, intotdeauna dinspre stanga spre dreapta. Numiti un element ilustrat pe card si rugati copilul sa vi-larate. Repetati si pentru celelalte doua carduri. Variati formularile: „Poti sa-mi arati ...?", „Care este...?”, „Te rog sa-mi dai...”.
    3. Reamintirea - Treceti la aceasta parte a lectiei abia dupa ce sunteti convins ca micutul va reusi sa indeplineasca sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereti-i sa le numeasca pe rand, intrebandu-l: „Ce este ace(a)sta?".”
 
  PASUL 3: Identificarea
    Alegeti 3-5 perechi de carduri. Asezati pe masa, in ordine aleatorie, cadrurile care sugereaza utilizarile obiectelor, iar pe celelalte lasati-le la indemana copilului. Cereti-i sa va dea cate un card: "Da-mi obiectul cu care udam florile", "Da-mi obiectul cu care punem mortar pe caramizi", etc. - numindu-l in timp ce-l asaza indreptul cardului-pereche.
    Varianta de joc: Trenuletul obiectelor. Asezati pe masa 10 carduri cu obiecte. Cereti-i copilului sa le aranjeze in spatiul de lucru in ordinea in care elementele reprezentate "se urca in vagoanele unui trenulet": "Primul urca in tren spargatorul de nuci", "Dupa el se urca secera" etc.
 
 PASUL 4: Asocierea vizuala
    Dintre obiectele ilustrate pe carduri, alegeti 3-5 obiecte de dimensiuni mici, pe care le aveti la indemana: de pilda ascutitoare, creta, tirbuson, incaltator, etc. si oferiti-le copilului intr-un cosulet. Lasati-l sa le studieze, insistand asupra utilitatii lor. Invitati-l apoi sa le aseze peste cardurile potrivite."
Citeste mai mult

-20%

PRP: 14.90 Lei

!

Acesta este Pretul Recomandat de Producator. Pretul de vanzare al produsului este afisat mai jos.

11.92Lei

11.92Lei

14.90 Lei

Primesti 11 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Plaseaza rapid comanda

Important icon msg

Completeaza mai jos numarul tau de telefon

Poti comanda acest produs introducand numarul tau de telefon. Vei fi apelat de un operator Libris.ro in cele mai scurt timp pentru prealuarea datelor necesare.

Descrierea produsului

    In pedagogia montessoriana, notiuni aparent complexe le sunt prezentate copiilor de la o varsta frageda. Maria Montessori era de parere ca nu exista „cunostinte usoare si cunostinte grele". „Mintea absorbanta" a copilului poate sa asimileze cu aceeasi usurinta atat cuvintele simple, cat si pe cele considerate complicate. De la nastere si pana la 3 ani, copilul isi dezvolta lirnbajul si isi insuseste spontan notiuni si cuvinte, oricat de complexe. Este, asadar, ideal sa-i stimulati acest interes natural, chiar inainte ca micutul sa inceapa sa vorbeasca. Nu va temeti ca demersul este prematur. Cuvintele pot fi cunoscute inainte de a fi rostite. Nu subestimati copilul si nu ratati perioada senzitiva caracterizata de interesul pentru limbaj, ci folositi-o din plin, facilitand achizitia de termeni utili pentru cultura sa generala.
    Pachetul familiarizeaza copilul cu 25 de obiecte utile si ilustreaza, deopotriva, intrebuintarea lor. Notiuni opuse, organizate in diferite categorii: dimensiuni, stari, senzatii sau pozitii in spatiu. In functie de diferite criterii, obiectele sunt impartite pe categorii: "in trusa de scule"; "la scoala"; "in trusa de lucru manual"; etc.
   Contine: • 25 de perechi de carduri obiect-utilizare • denumiri bilingve (romana / engleza) • pictograme pentru sortare facila si clasificare • informatii utile
    Fragment din regulamentul de joc:
 
  „PASUL 1: Introducerea notiunii plecand de la lumea reala
    Alegeti trei obiecte. Prezentati-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire. Invitat-l apoi sa le exploreze cu ajutorul simturilor: sa le pipaie, sa le miroasa, sa le manipuleze. Exemplificati utilitatea fiecareia, lasand copilul sa incerce acolo unde folosirea nu implica riscuri. 
 
  PASUL 2: Lectia in 3 timpi
    1. Numirea - Alegeti 3 carduri cu obiecte din aceiasi categorie si aratati-i-le copilului pe rand, pronuntand rar si clar fiecare denumire: „Ace(a)sta este un/o ...”. Asezati cardurile intotdeauna dinspre stanga spre dreapta — ordinea citirii, folosita in pedagogia montessoriana. Repetati numirea de cateva ori, indicand cardul corespunzator. 
    2. Recunoasterea - Folositi aceasta etapa fie in completarea primeia, fie intr-o activitate ulterioara. Este cea mai importanta parte a lectiei si se recomanda sa dureze mai mult decat celelalte. Dati-i copilului cardurile sa le aseze pe masuta sau pe covorasul de activitati, intotdeauna dinspre stanga spre dreapta. Numiti un element ilustrat pe card si rugati copilul sa vi-larate. Repetati si pentru celelalte doua carduri. Variati formularile: „Poti sa-mi arati ...?", „Care este...?”, „Te rog sa-mi dai...”.
    3. Reamintirea - Treceti la aceasta parte a lectiei abia dupa ce sunteti convins ca micutul va reusi sa indeplineasca sarcina. Folosind cele 3 carduri, cereti-i sa le numeasca pe rand, intrebandu-l: „Ce este ace(a)sta?".”
 
  PASUL 3: Identificarea
    Alegeti 3-5 perechi de carduri. Asezati pe masa, in ordine aleatorie, cadrurile care sugereaza utilizarile obiectelor, iar pe celelalte lasati-le la indemana copilului. Cereti-i sa va dea cate un card: "Da-mi obiectul cu care udam florile", "Da-mi obiectul cu care punem mortar pe caramizi", etc. - numindu-l in timp ce-l asaza indreptul cardului-pereche.
    Varianta de joc: Trenuletul obiectelor. Asezati pe masa 10 carduri cu obiecte. Cereti-i copilului sa le aranjeze in spatiul de lucru in ordinea in care elementele reprezentate "se urca in vagoanele unui trenulet": "Primul urca in tren spargatorul de nuci", "Dupa el se urca secera" etc.
 
 PASUL 4: Asocierea vizuala
    Dintre obiectele ilustrate pe carduri, alegeti 3-5 obiecte de dimensiuni mici, pe care le aveti la indemana: de pilda ascutitoare, creta, tirbuson, incaltator, etc. si oferiti-le copilului intr-un cosulet. Lasati-l sa le studieze, insistand asupra utilitatii lor. Invitati-l apoi sa le aseze peste cardurile potrivite."
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Rating general al produsului

5 stele
9
4 stele
0
3 stele
0
2 stele
0
1 stele
0

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Review-uri

Enescu Cristina-Eliza 28/02/2024 16:49
green icon awesome check Achizitie verificata
Copiii foarte incantati. Frumos!
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Malutan Mihaela 28/02/2024 14:08
green icon awesome check Achizitie verificata
Foarte util si potrivit
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Cititorul 90AEF7 17/03/2023 11:02
green icon awesome check Achizitie verificata
Nu roar ca este un joc de asocieri insa ajuta si la dezvoltarea vocabularului si sunt diverse domenii despre care vor sa afle informatii. Este foarte frumos gandit acest pachet.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Dea52 09/01/2023 14:27
green icon awesome check Achizitie verificata
O metodă logică, utilă pentru dezvoltarea inteligenței copiilor mici.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
oan 24/01/2021 21:42
Utile, educative, asocieri bune, perfecte pentru dezvoltarea limbajului.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Elena Gheorghiu 19/05/2020 12:41
green icon awesome check Achizitie verificata
Un produs bun.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Nichita Mirela 13/05/2020 01:13
green icon awesome check Achizitie verificata
Educativ, calitativ si cu multe variante de a te juca
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
T.O.Adelina 16/04/2020 12:46
Succes maxim! La fel si restul cartonaselor (flashcardurilor) de 2 ani plus, de la Gama-Montessori. Foarte utile, poti varia mult activitatile cu ele. La noi au mers de la 18 luni, fara probleme.
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments
Morar Alina Ioana2 09/03/2020 17:36
green icon awesome check Achizitie verificata
Cartile de joc sunt foarte bine realizate. Au poze reale cu lucrurile. Pe spatele cartilor de joc se gaseste denumirea produsului si o mica descriere. Se pot utiliza pentru mai multe tipuri de jocuri. Recomand
Arata mai mult
  • Like review icon 0
  • Add comments

9 din 9 de rezultate

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one