Viata amoroasa

De (autor): Zeruya Shalev

5
(4 reviews)
Viata amoroasa - Zeruya Shalev

“Viata amoroasa” este un roman foarte apasator, lipsa liniilor de dialog il face sa curga ca un delir, cu crampeie din trecut amestecate cu prezentul, cu o Yaraah cand copila, cand adult. Zeruya Shalev construieste fraze foarte picturale, din care simti senzatia de sufocare, ca intr-un atac de panica, pe care i-o dau protagonistei toate acele sentimente reprimate care ies la suprafata in momentul in care este dispusa sa renunte la tot ce a construit o viata.

Poti citi recenzia romanului "Viata amoroasa" a lui Zeruya Shalev, pe blogul Libris: AICI

Viata amoroasa

De (autor): Zeruya Shalev

5
(4 reviews)
Roman distins in Israel cu Premiul de Aur si Premiul de Platina ale Asociatiei Editorilor si Premiul ACUM. Inclus in prestigioasa lista „Cele mai bune 20 de romane din ultimii 40 de ani“ din Der Spiegel. Bestseller international, tradus in peste 30 de tari si ecranizat in 2007, in regia Mariei Schrader, Viata amoroasa este anatomia unei obsesii redate intr-un stil provocator si liric.

Din prima clipa in care il intalneste pe Arie, un prieten al tatalui ei, Yaarah este atrasa irezistibil de barbatul in varsta. Adulter incepe sa rimeze cu autodistrugere, caci toate reperele vechii sale existente ii scapa printre degete. Pana in momentul in care descopera o cutie cu fotografii erotice si-si da seama ca cel care a subjugat-o sexual poate urmari o razbunare peste timp. O carte senzuala si reflexiva, torentiala si purificatoare, prin cufundarea deplina intr-o constiinta – pe alocuri straina, pe alocuri familiara – aflata in plin zbucium.

Romanul Zeruyei Shalev este absolut singular. El va supravietui oricarei mode literare prin rafinamentul cu care descrie sentimente contradictorii si prin curajul de a vorbi despre lucrurile esentiale. - Die Welt

Personaje cu care te identifici visceral, scene erotice indraznete si picturale, psihologie fina, emotii delirante. Un succes total! - The New York Times

O carte despre desfatarea trupului scrisa cu tristete, ironie delicata si clarviziune. - Der Spiegel

Intr-un limbaj de o bogatie uluitoare, Shalev celebreaza puterea sexualitatii, dar si abisurile ei. - Handelsblatt

Fragment din romanul "Viata amoroasa" de Zeruya Shalev

"Cand ne intoarcem pe bulevard, deasupra mea planeaza deja depresia, mi-e greu sa regasesc fericirea de dinainte, dar nu fericire este cuvantul potrivit, ci implinire, era o implinire greu de atins, care tasnise dintr-un conflict si, invadase viata, conflictul dintre dragostea mea pentru Yoni si atractia pentru un barbat mai in varsta, batran, dar in loc sa ma simt sfasiata, simteam cum fasiile vietii mele se intretes, insa privirea stinsa a Shirei m-a intristat din nou, la fel si gandul la cursul meu despre Cabala, de care uitasem, iar Yoni simte, din cate se pare, ca depresia ma cuprinde din nou, asa ca se-ntristeaza, bate cu degetele lui groase in masa rotunda a cafenelei, balansandu-si piciorul inainte si-napoi, cu miscari energice, nervoase. Am comandat supa de ceapa, iar eu am incercat sa ma linistesc si sa-mi regasesc starea de implinire, pe care mi-era pur si simplu imposibil s-o reinvii, pentru ca deja disparuse, doar flama ei interioara intretinea un tremur continuu, asa ca m-am decis ca maine sa fie ultima oara, dupa care incep sa-mi scriu teza, l-am intrebat din nou pe Yoni ce fel de legatura avusese cu Shira, iar el a spus, nici un fel, dar eu am insistat, atunci de ce te priveste intotdeauna plina de dorinta, iar el mi-a spus, nu stiu, chiar n-a fost nimic intre noi, am fost doar amici, aproape frate si sora. Stomacul mi se contracta brusc de tristete, pentru ca si noi deveniseram, din cate mi se parea, frate si sora, si era asa de greu sa spargi bariera asta, si numai pentru o clipa, prin prisma sentimentelor starnite de un barbat batran, ma putea face sa ma simt excitata, i-am luat mana si i-am pus-o pe genunchii mei, exact pe unde se plimbase si mana aceea fina si smo-lita, am incercat sa i-o bag sub fusta, dar el a continuat sa-si balanseze piciorul in ritmul acela enervant, iar fusta urca si cobora, ca si cand ar fi sarit pe sub ea o multime de lacuste mici, si abia in clipa in care a sosit supa a incetat, si-a retras mana si a luat usurat lingura, inghitind absorbit de ganduri."

-5%

32.30Lei

34.00 Lei