headerdesktop tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

headermobile tr50grpasti30apr24

MAI SUNT 00:00:00:00

MAI SUNT

X

Promotii popup img

Transport GRATUIT peste 50 lei!

Carti / Jocuri/ English BOOKS/ Accesorii

Poposeste printre rafturile noastre

Comanda acum!

O sociologie a gustului

De (autor): Angelica Marinescu , Alexandra Iliescu

0
(0 review-uri)
O sociologie a gustului - Angelica Marinescu, Alexandra Iliescu

O sociologie a gustului

De (autor): Angelica Marinescu , Alexandra Iliescu

0
(0 review-uri)
O sociologie a gustului. Estetica si dinamica sociala in gastronomie
 
Gustul, dincolo de o simpla manifestare fiziologica, trebuie inteles in complexitatea sa sociala si culturala. Notiunea de gust acopera cel putin trei intelesuri diferite: primul sens este legat de organe de simt, al doilea se refera la „judecata” estetica, de unde cunoscutul adagio de gustibus non disputandum est, al treilea sens ia in considerare dimensiunea sociala a gustului.

In traditia clasica umanista, exista o paralela intre simtul fiziologic al gustului si gustul estetic, ca si intre gastronomie si estetica. Perioada contemporana, post-moderna, hipermoderna, definita de societatea de consum, dar si de „capitalismul transestetic”, este scena unor fenomene complexe, de la globalizarea culturala la imperativul creativitatii, constand intr-o diversitate de culturi globale. Aceste fenomene sunt vizibile in redefinirea a ceea ce inseamna gust, de la estetic la social si culinar, noi ethos-uri, noi moduri de socializare, sub semnul tensiunii intre global si local, traditie si modernitate, cultura si economie.
Citeste mai mult

45.00Lei

45.00Lei

Primesti 45 puncte

Important icon msg

Primesti puncte de fidelitate dupa fiecare comanda! 100 puncte de fidelitate reprezinta 1 leu. Foloseste-le la viitoarele achizitii!

In stoc

Descrierea produsului

O sociologie a gustului. Estetica si dinamica sociala in gastronomie
 
Gustul, dincolo de o simpla manifestare fiziologica, trebuie inteles in complexitatea sa sociala si culturala. Notiunea de gust acopera cel putin trei intelesuri diferite: primul sens este legat de organe de simt, al doilea se refera la „judecata” estetica, de unde cunoscutul adagio de gustibus non disputandum est, al treilea sens ia in considerare dimensiunea sociala a gustului.

In traditia clasica umanista, exista o paralela intre simtul fiziologic al gustului si gustul estetic, ca si intre gastronomie si estetica. Perioada contemporana, post-moderna, hipermoderna, definita de societatea de consum, dar si de „capitalismul transestetic”, este scena unor fenomene complexe, de la globalizarea culturala la imperativul creativitatii, constand intr-o diversitate de culturi globale. Aceste fenomene sunt vizibile in redefinirea a ceea ce inseamna gust, de la estetic la social si culinar, noi ethos-uri, noi moduri de socializare, sub semnul tensiunii intre global si local, traditie si modernitate, cultura si economie.
Citeste mai mult

De pe acelasi raft

Parerea ta e inspiratie pentru comunitatea Libris!

Noi suntem despre carti, si la fel este si

Newsletter-ul nostru.

Aboneaza-te la vestile literare si primesti un cupon de -10% pentru viitoarea ta comanda!

*Reducerea aplicata prin cupon nu se cumuleaza, ci se aplica reducerea cea mai mare.

Ma abonez image one
Ma abonez image one